Vad är det för fel på idiot-ungar som slår andra barn?
Seriöst alltså?
Vad är det för fel på dessa barn? Var är empatin och förståelsen?
Såg en sak idag som gör mig så förbannad!
Jävla snorungar.
Seriöst alltså?
Vad är det för fel på dessa barn? Var är empatin och förståelsen?
Såg en sak idag som gör mig så förbannad!
Jävla snorungar.
juli 09 skrev 2009-06-12 20:41:23 följande:
Ja jisses! Att det alltid ska bli såna hårklyverier här på FL ... Jag läste första sidan och sista ... Och letade fram händelsen i din blogg TS
Bra gjort!
Och om du när du i stundens ilska skrev och kallade den som misshandlade det mindre barnet för idiotunge är det väl inget att haka upp sig på. Dessvärre har nog 'misshandlaren' fått höra det förr ..?
visst, det är inte så snällt.
men å andra sidan är det väl inte så snällt v TS att kalla barnet i fråga för tjockis? eller är det lugnt eftersom barn i fråga har betett(?) sig illa?
Men snälla ni för att hon spyr ur sig på ett vuxen forum och skriver "ungjävlar"betyder ju inte att hon kallade dom det?
Man måste väl få ventilera och bli förbannad!
Jag har en son med adhd och en diagnos är ingen ursäkt,därimot ofta förklaringen.
Jo jag håller med dig TS.
Min son (3år) kom hem en dag med ca 5 långa rivmärken i ansiktet. Dels ett över ögat, tack och lov blev inte synen skadad.
Detta av en äldre pojke, ca 4år.
Nu för några dagr sedan kom dottern (1½år) hem från dagis med en massa rivmärken i ansiktet med. Dessutom blåtira, då har hon blivit riven av en flicka på dagis (äldre, ca 4-5år) oich knuffad in i en byrå och slått i ögat!
Dottern fick sitta i en frökens knä för att skyddas ifrån denna flicka!
Okej, dom är mindre än det TS menar, men hallå!!!!!! Klipp naglarna på era ungar, och lär dom att inte riva andra barn sönder och samman.
(mina barn hade inte gjort nåt nån av gångerna så det var ej därför som dom barnen gav sig på mina barn. Detta lovade och svor fröknarna.)