-
tack tackLallan skrev 2009-08-24 20:15:20 följande:Grattis!
-
tack tackBoothwalker skrev 2009-08-24 20:36:15 följande:Grattis =)
-
AlexandraK skrev 2009-08-24 20:43:39 följande:Grattis EowynAurora! Såna OT gillar vi! (Dom flesta andra också såklart. Men en sådan är alltid extra rolig!) Håller tummarna för er!tack så hemskt mktVeladis skrev 2009-08-24 20:44:37 följande:Grattis!!!
alla som kan o vill får gärna hålla både tummar o tår för oss -
tack du med fan jag kan inte sluta lespuff skrev 2009-08-24 20:47:42 följande:Åh, grattis EowynAurora!!
-
nämen gjorde ni? hihi jomen d e ju som ni säger att tråden är som en "andra familj" jag skrev en del i bim/gravid-trådar förr- men ledsnade till slut.
alexxia- det tog ett år för oss oxå(ganska exakt på dagen sen jag slutade med preventivmedel) . blev visserligen gravid en gång under tiden,men d gick ju inte vägen som sagt. (skulle ha haft BF om 3veckor om jag fått fortsätta va gravid).
men,men...vi kunde gå vidare OCH bli gravida igen
jag af- ooh d ska bli spännande o se din röda panorama
-
tack, jag tar emot all tur jag kan fåFru J skrev 2009-08-25 08:11:33 följande:GRATTIS!!! Jag håller alla tummar jag har!!
-
den där har jag kollat lite på oxå, den var riktigt häftigAlexandraK skrev 2009-08-25 22:45:50 följande:Missade dom andra stolsdynorna som Tessax tipsade om. Och den jag var mest intresserad av gick på över 200 kr. Nu blev det denna. Så cool-ful att jag får gåshud. (positiv gåshud alltså. inte kalla kårar. haha.)www.tradera.com/Stoldyna-frotte-RETRO-auktion...
-
den här väl snarare mitten av 80-talet?spuff skrev 2009-08-25 21:36:38 följande:www.blocket.se/alvsborg/Barnvagn_aldre_modell...
-
den första länken...är det nåt för tessax? den har ju rätt utsida iafInterlude skrev 2009-08-26 08:56:46 följande:Billig www.blocket.se/stockholm/Aldre_Emmaljunga_bar...Söt www.tradera.com/Retro-vagns-sele-med-ros-aukt...Har den här länkats? kopochsalj.eniro.se/query/category_id/2030000...
-
GUUUUD vilken läcker panorama*avis*jagäraf skrev 2009-08-26 09:29:58 följande:Nu har äntligen min galonpanorama kommit hem. Det är jätteläcker!Dottern hade inte bara vagnen med sig utan även ett gäng 7-veckors pälsbollar!
-
jag va på loppis idag o kom hem med en till dockis, en brio. den liknar väldigt mkt den röda brion jag redan har men d e lite som skilljer, plus att den var i bättre skick än den röda. hittade även lite andra retrogrejer men d var kökssaker
-
men neeeej vilken förlustBoothwalker skrev 2009-08-26 22:59:28 följande:www.vt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5033... det har brunnit i min fyndloppis =(
-
e d nån som har nån koll på brio 80-talsdockisar?
som jag sa så påminner mina 2 brio dockisar mkt om varandra, men en del som skiljer, tex, så har den blåa kortare o något bredare bädd-mått. den röda är något längre o smalare,den röda har även en "rynkad" kant nedtill på liggdelen.
båda har madrasserna kvar, men den röda vagnen har en blå madrass o vice versa.
ska d va så? d skulle se lite finare ut om man bytte så d matchade
ska försöka fixa bilder sen på båda två bredvid varann så ni kan se skillnaden.
-
vi som är äldst i min syskonskara hade oxå en hokus pokus i trä,men med brun sits vi hade även en helgul barnstol från ikea, superfina va domCecci78 skrev 2009-08-28 21:36:03 följande:vi har en från ca -77 och remmen ser precis ut så som på bilden. Vår är i trä med gul sits