Inlägg från: EowynAurora |Visa alla inlägg
  • EowynAurora
    Misery skrev 2009-08-06 14:32:26 följande:
    jag började sälja brio hösten 89 o jag känner inte igen färgen på din comfort det kan vara så att chassit är senare o sittdelen före 89
    jag ska ringa hem o fråga om hon ens minns när hon köpte den, så kanske man får nån rätsida på d
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • EowynAurora
    Misery skrev 2009-08-06 15:03:35 följande:
    ja det är rätt chassi på den så såg det ut när exklusiven kom med lika stora 35 cm hjul
    jag har sån ångest nu, jag vill verkligen ha den   får nog fundera på att sälja nån av dom andra isf,men helst inte.
  • EowynAurora
    Tessax skrev 2009-08-06 16:33:48 följande:
    Ja det är det ju! Och jag tänkte inte ens på det. Klart du ska ha vagnen! Skynda dig så att den inte blir såld, du kanske aldrig får chansen igen...
    jag mejlade o kollade om den fanns kvar,men problemet e att jag inte har några pengar
  • EowynAurora
    Tessax skrev 2009-08-06 17:34:29 följande:
    Kan du inte fråga om du får lägga en handpenning på den? Om du förklarar läget om varför du är så intresserad av just den vagnen så kanske säljaren är snäll och håller den åt dig tills du fått pengar? Åh, om jag hittade en vinröd sitt-Rondo hade jag sålt av min inredning för att få den *drömmer mig bort..*
    iofs, men d känns inte sådär jättesäkert att lägga handpenning. jag e så rädd för att bli lurad. när jag köper nåt så vill jag gärna avsluta affären påengång. men,men...får se hur jag gör, jag vill ju sågärna ha den.
  • EowynAurora

jag kom på nu att tidigare idag så var jag o sambon på Skänninge marknad o jag såg en blek-grön 40-50-tals dockvagn, som var sååå söt! men dom ville ha 550kr för den. men jag fick en adress till där dom vanligtvis håller till. så d går ju att köpa den vid ett annat tillfälle

• EowynAurora
    Familjetrollet skrev 2009-08-07 08:13:58 följande:
    den spanade jag oxå in jag tänkte köpa den men avstod då jag inte orkade dra runt på en dockvagn
    va du oxå där?? vad kul var du där i onsdags eller torsdags?
  • EowynAurora

jag har mejlat en del med säljaren till den blå-randiga brion.  o jag sa att om den fanns kvar vid löning så kunde jag ordna med betalning o hämtning då ist, o d gick hon med på. så nu blir d ett par nervösa veckor

men jag undrar en sak, om man ska byta däck,kan man byta bara gummit då? eller måste man byta hela hjulen? för annars hade jag tänkt beställa gummi från den där holländska sidan

• EowynAurora
    jagäraf skrev 2009-08-07 14:49:17 följande:
    Du kan byta bara gummit, inga problem alls.
    vad bra, då kan jag byta dom OM d skulle behövas
  • EowynAurora
    Familjetrollet skrev 2009-08-07 14:45:39 följande:
    vi var där i onsdags kväll.blir inte klok på villket tyg jag ska välja till sittyn méd kromchassi.
    ah,oki, vi va där på torsdan

nu har jag tvättat av 70-tals dockisen, o den fick en jättefin röd färg efteråt men tyvärr är den rätt illa tilltygad i övrigt, med svarta (mögel?)prickar på insidan av galonen,o rost lite här o var. men d e inget konstigt me tanke på att den stått ute gud vet hur länge. 2st madrasser hade den oxå, som jag tvättade i maskin igår.
    men med tanke på att jag fick den gratis så ska jag inte klaga
Svar på tråden Retrovagnstråden 16