Inlägg från: EowynAurora |Visa alla inlägg
  • EowynAurora

Retrovagnstråden 16

spuff skrev 2009-07-12 17:21:11 följande:
    Det undrar jag med. Hade ju en sittdel till henne, men hon kom aldrig och hämtade den.
    jaså? undrar om d har hänt nåt? vad tror ni? hon har ju inte gjort sig ti känna på ett bra tag.
  • EowynAurora
    spuff skrev 2009-07-12 17:28:26 följande:
    Usch, vi får hoppas att allt är bra och hon bara har fullt upp med annat än vagnar.
    jag har mejlat henne på henne e-mail 2ggr(utanför FL) o inte fått nå svar. den vanliga mejlen borde man äl ändå kolla oftare än sajter??

ps. e d emmaljunga duon från -78 hon skulle hämta?? den e fiiiiiin
  • EowynAurora
    Tessax skrev 2009-07-15 20:39:48 följande:
    Nej det där är inte en Rondo. Möjligvis en Raisa eller vad den nu hette...
    liggdelen är en Rodeo(konstaterade vi för nån vecka sen)
    mend kan inte va så att den kan ha lika dan insida eftersom Rondo och Rodeo är så lika i övrigt?
  • EowynAurora
    Tessax skrev 2009-07-15 20:46:16 följande:
    Ok. Jo, det kan den absolut ha (men jag vill inte ha en till Rodeo, har precis sålt en )
    jag hade MER än gärna ringt på den där rodeo-annonsen som e ute nu. men eftersom jag har en annan hobby oxå som kostar en del pengar så är inte d aktuellt nu sambon skulle dessutom bli skogstokig
  • EowynAurora
    Misery skrev 2009-07-02 15:48:43 följande:
    det är ingen raisa i alla fall för den har bärhandag o är väl rundare i suffletten...vet inte vad d e för en modell heller
    hehe du hade rätt jag af varför gör dom vagnar som e så lika varandra för när alla e från samma tillverkare??
  • EowynAurora
    Misery skrev 2009-07-16 11:04:46 följande:
    ja d finns en bild på en rodeo i ett vagnstest..minns inte vem som har d i sitt galleri...men d e en fyrkantigare modell
    jag d e marymalou som har en bild på en rodeo i barnvagnstester.
Svar på tråden Retrovagnstråden 16