E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Åhh Stina vad mysigt det låter! Ta många kort så vi får se sen! Skönt att ha berättat för föräldrarna!
Teza, jo jag vet det där lilla lilla hoppet finns ju varenda gång, så är det bara, mirakel sker ju så är det! Se bara på Stina o Marcus! =)
Sen har du ju en ny ivf att se fram emot! Har du ingen snäll familjemedlem som har lite pengar över, tänker på den här akupunkturen som Anna gick på. Den tror jag faktiskt på! Men o andra sidan, så har ju du fått barn tidigare, så vi vet ju att dom trivs fint hos dig, eller hur! Vi finns här för att stötta, skrik till bara!
Stina, tror Malin är i V34-35. Hon tittar nog in snart o säger mer exakt!
Anna, idag är dagen D! Ooo du måste längta sååå! Hoppas ni får en supermysig helg tillsammans! Kan tänka mig att kramen blir låååååång!
Jeanette, jag har kollat på facebook, vilken fantastisk natur och vad lyckliga brudparet såg ut!
TheSecret, vad heter du? Har för mig att du är på semester nu va?! Hoppas graviditeten fortskrider som den ska.
KAKAN, FRÅGAN ÅTERSTÅR, VAR ÄR DU LILLA VÄN? VI FINNS HÄR, VI KAN SORG! DU HAR EN PLATS HÄR DET VET DU!
Uhhh nu ska jag käka halsbrännemedicin, fy tusan det blir bara värre o värre!
Kram på er sötisar!