• Petra 74

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Förresten Stina, vilken vecka är du i?

• Petra 74

Vad skoj Jeanette!! En till ska dom väl kunna klämma in!!!! Syns imorgon 18:00 utanför å-bryggan...du vet där du jobbat ;)

• Petra 74

Knott o mygg o elände! Men ändå, sommaren är underbar!
    Jag brukar älska att sola, inte pressa men vistas i solen. I år är så försöker jag dock hålla mig i skuggan, pustandes! O ändå är jag inte såå stor än, visst jag har gått upp, 10 kilo snart *HJÄLP* men man ska väl ha nåt att tappa när man ammar =)

O i morse när jag vakna så har jag fått några himla svullnader i ansiktet, vid ögonen bla, ser ju inte klok ut! Är ju lite "allergisk" av mig, har nässelfeber emellanåt, som jag äter medicin mot men nu verkar den inte hjälpa....

Så en kräfta (Teza), en alvedon (Kakan), en grön (Stina hihi)o så Jeanette o Anna!

Hästar tål inte jag, tur det kanske, synd om hästen om jag skulle försöka mig upp på ryggen på en sån! hahaha ni ser inte det framför er, men det gör jag!!!

Igår var vi o åt glass på slagsta, kanske fick i mig nåt där?! Varmt var det, gällde att äta fort! Vi firade våra namnsdagar dottern o jag - hon heter Petra i andranamn!
    Men det är ju ikväll jag ska fira namnsdag! Ikväll skålar vi för Stina o Elof! Hahahaha

Men kakan, du kan inte kastrera Bullen, det vore inte rättvist! Men du, om du behöver ta akupunktur under tungan så kanske du kan tvinga honom att ta akupunktur under pungen, så blir det rättvist! =) Näee Petra, vilket sjukt humör du är på idag!
    Du måste ju inte ta akupunktur under tungan!! Det låter jäääääääääätteäckligt, men det var okej! Annars hade jag inte gjort det TVÅ ggr

Ses ikväll tjejer!! Kramis

• Petra 74

Åhh vad skönt Anna, dessvärre har jag väl lagt på mig lite runt om men men.... det är ju för en god sak!! O egentligen bryr jag mig inte. Jag äter kanske lite mer än vanligt, men jag vräker inte i mig så jag tror nog att jag kan leva med extrakilona nu! :)
    Förresten blev det en tur till akuten, den lilla svullnaden ville ju inte ge sig! Nu är det dock bättre, fick lite medicin efter att jag frågat ut den stackars läkaren i en kvart om barnet kunde skadas ....hönsmamma JAVISST!!

Ingen arbetslust, märks det?

• Petra 74

Godmorgon!

Tack för igår tjejer, jätteskoj! Ett härligt - osannolikt gäng, jag tycker det är så himla
    roligt! Sällskapet var bättre än maten, men hellre det! =)

Ni kom väl hem ordentligt igår sen?

Men Kakan, vad hände med dig? Vi blev riktigt oroliga för dig, satt o spanade efter en förvirrad alvedon! Hoppas verkligen inte att det hänt något! Jag hoppas att vi får höra från dig idag, vi saknade dig!

Nu så ska jag jobba lite här, än så länge är det inte såå varmt, men det räcker *pust*.

Se till att ni får en bra dag! Kram

• Petra 74

Hej Hej!

KAKAN VARS ÄR DU!???

These Secret, jag förstår att du inte hänger med!

Jag är jag ! Petra
    Moans är Anna
    Tezaär Terese
    Ensamma mamma är Jeanette
    Marcus fru heter Stina
    Sommarblommor är Malin
    Kakan är vi osäkra på men gissar på Gabriella! hahaha vi hoppas att hon snart tittar in till oss o bekräftar!

Har jag glömt någon?! Några har avvikit från tråden, Solrosarna tex, vi vet inte varför där!!

Så nu hoppas jag att du får ihop det bättre =)

Neee inget himla lågtryck!! Jag vägrar!

• Petra 74

Kikar in som hastigast!

Jag håller med föregående talare ang nattvandring o vuxna på stan, bra gjort Stina!

Ha en forsatt trevlig helg tjejer!

Kram Petra

• Petra 74

Hej!

Har varit lite off, våran skärm har åskan tagit nämligen! Nu har jag kopplat in sambons lap.

Jeanette, jag är så ledsen för din skull. FAN!

Stina: illamående är positivt, säger alla, men uuuu jag lider med dig! Åksjuketabletter höll mig över ytan, postafen. O banden då.

Terese, jä*la skit med stämpling! Så himla orättvist, var o när ska ni hämta styrka då??? SUCK

Kakan, gumman, var är du, vad har hänt! Du behöver inte skämmas - om du mot förmodan skulle göra det! Vi finns här.

Malin, Anna, hur går det med fötter o magar o dylikt?

Själv växer jag så det knakar, tycker jag iaf *ler*. Igår fyllde sambon min 30, fullt hus hela dagen o imorgon ska vi ha fest ....blandade känslor.....

Haft semester denna vecka, jobbar sen V 29 0ch 30 sen har jag tre veckor till.

Hur var förresten det norska bröloppet?

Kram Petra

• Petra 74

Morrn morrn!

Jag har två tunga veckor framför mig jag, men hade ju iaf semester förra veckan.
    Vi har inget planerat, dagsutflykter möjligen. Riktigt riktigt avundsjuk på att ni ska till Gotland, det är mitt andra hem det! Det finns ingenstanns jag mår så bra som där! Älskar Visby och Fårö! (Ja hela ön iofs!)
    Skönt o komma iväg en vecka Malin! Hade ni det skönt? Mindre trevligt m svullnaden, men håll ut nu är det inte långt kvar!! (Fast jag vet att det känns som en evighet =) )
    Ser fram emot bloggen Jeanette, hojta till när den är uppdaterad!
    Hur går det för stackars illamående Stina då? Inget roligt att bli liggandes i sängen heller! Men se det från den ljusa sidan, din man får passa upp på dig med nyponsoppa o goa färska graviditetstidningar!
    Hur har ni det då thesecret? Hur går det med symptomen?

Ingen som hört något från kakan? Har ni inboxat henne?

Kram Petra - på jobbet =(

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3