E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Ojojoj tjejer va ni skrivit hihi, ni e sååå gulliga, är så glad att jag har er, gör allt så himla mycke lättare, STOR bamsekram
Petra: Oj att vänta ti dan efter, tufft, men fullt förståeligt, skulle jag nog me gjort om jag haft jobbet kvar lr om d som nu inte vore helg redan på Fredag, tuuur, hehe, men jag ska allt hålla mej, känns inte så långt längre nu, e ju nästa bara en dag kvar, tack för dina gulliga tummar, gud va mysit å åka iväg, hehe synd du missar, om d inte e så att jag kan skicka ett sms förståss, om du vill??
Anna: Tack till dej med, missa visst dej förut där, förlåt d va inte meningen, min svägerska säger att jag e helt cocko, hör d folk säger men lyssnar tydligen inte för jag fattar inte va dom säger, typ svara goddag yxskaft hehe, har bara en enda sak i skallen, så e väl därför kanske, ojoj, ja nu känns d inte långt kvar så nu är d lite lättare, ja man får hoppas att d e ett gott tecken att mensen inte dykt upp än.
Stina: Tack för dina tummar med, betyder allt i världen just nu! De här med att berätta e man ju så olika med, jag har ett starkt behov av att prata med folk omkring mej, så jag berättar för många, inte alla, men dom jag litar på å dom som av olika själ kan behöva förstå vad man går igenom, vi höll ju på när jag ännu jobbade, så jag pratade med min chef lite om d, å några av mina närmaste arbetskamrater, å alla va så stöttande å snälla. Så känner du att d känns bra att berätta tror jag du gör rätt om du gör d. Hoppas så att du hinner me en insem. innan semestern, håller alla tummar.
Nackdelen med d för mej e ju att jag har en hel hög omkring mej, som e så nyfikna att dom spricker å kommer vilja veta redan på Fredag dom med, hmmm e bara å köpa antar jag, vet ju dom e mina bästa vänner å föräldrar och syskon, vill dom ska veta hur d går, å hur vi mår.
om vår date, 7/6 funkar aldeles utmärkt för mej iaf, va tror ni andra?
Petra och Anna: Ha en helt underbar semesterresa
Kramar till er allihop