OJOJOJ va häftigt tjejer, nu e lilla OttoLisa på plats, haha va min svägerska som döpte, galenpanna, tihi, fick tillbax ett toppenägg, som hade dragit ifrån dom andra lite, får veta på Tisdag om dom andra gått att frysa in, stannar dom inte av tills imorrn, blir dom eskimåer, hihi! D me mys va min Markus jättesugen på, ingen sa nåt ti mej om d va okej, men ni menar asså att d rent av kan va bra då? Haha iså fall inga problem, jag e med;)
Moans och Petra, Malin: Måste bara fråga en konstig sak, ehhh tarmrörelser vet jag hur dom känns, å haha fosterrörelser oxå, men när jag åkte hem idag, upplevde jag nåt liknande fast på en å samma punkt lixom, e jag helt ensam om d, för d va rätt kraftigt asså, inte kramp lr ont asså utan mer som lätta buffar, öhhh fattar inget, för sååå mycke bökar dom ju inte så tarmarna borde få frispel lr? Kändes ju heller inte som nån protest från bebishuset, utan mjukt å mysit lixom!!! Haha jag måste va galen va??
Ojoj allt känns iaf riktigt bra, märktes ju ingenting, trodde han skämta när han sa d va klart, ja märkte ju inte ens nåt, haha.
Ahh nu blev 14isen sur oxå för att jag gräla på han när han svor å gick på när han spela x-box, haha hormonstinn tonåring ojoj
Kramis allahopa