• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Moans: Tack ja man hoppas ju hårt att d blir så, skulle va najs om man kunde stanna en stubd, får se om man har hundvakt så länge å så bara, ungarna klarar sej ju dom e ju stora, kanske kan muta dom att hålla sej hemma lite längre hehe.

Va kul att shopa mammagrejer, oj vecka 15 redan 17 va fort d går asså, kul

Kramkram

• Teza73

Haha tokstolla, ja få knipa hårt, men så har jag ju bäddat mjukt där inne, å laddat me godis, film å pel så grodan ska trivas som fisken i vattnet, hahaha, så att den stannar där riktigt länget(Galen,va JAG, nähä)

Kramis tjejer

PS: E d inte dax för en mysdate igen snart, nån som har kul lr mysig ide?
    föresten måste jag nog ta mej ut på skattjakt å leta reda på Bisquit snart, och solrosarnas, e d nån mer som saknas?DS:

• Teza73

OJOJOJ va häftigt tjejer, nu e lilla OttoLisa på plats, haha va min svägerska som döpte, galenpanna, tihi, fick tillbax ett toppenägg, som hade dragit ifrån dom andra lite, får veta på Tisdag om dom andra gått att frysa in, stannar dom inte av tills imorrn, blir dom eskimåer, hihi! D me mys va min Markus jättesugen på, ingen sa nåt ti mej om d va okej, men ni menar asså att d rent av kan va bra då? Haha iså fall inga problem, jag e med;)

Moans och Petra, Malin: Måste bara fråga en konstig sak, ehhh tarmrörelser vet jag hur dom känns, å haha fosterrörelser oxå, men när jag åkte hem idag, upplevde jag nåt liknande fast på en å samma punkt lixom, e jag helt ensam om d, för d va rätt kraftigt asså, inte kramp lr ont asså utan mer som lätta buffar, öhhh fattar inget, för sååå mycke bökar dom ju inte så tarmarna borde få frispel lr? Kändes ju heller inte som nån protest från bebishuset, utan mjukt å mysit lixom!!! Haha jag måste va galen va??

Ojoj allt känns iaf riktigt bra, märktes ju ingenting, trodde han skämta när han sa d va klart, ja märkte ju inte ens nåt, haha.

Ahh nu blev 14isen sur oxå för att jag gräla på han när han svor å gick på när han spela x-box, haha hormonstinn tonåring ojoj

Kramis allahopa

• Teza73

öhhh haha Petra, oki, trodde ju du mena mysmys då du sa att man har en tendens å knipa, haha varför gör man d om man ska fika, hihi?? Å hur mena du dååå me pannkakorna haha??

klart d snart börjar röra om i grytan ordentligt, va spännande, e så mysigt me dom där små buffarna som talar om att d bor där inne:)

Kramis

• Teza73

Haha Bisquit, du e för härlig, ibland känner jag mej oxå som en alien, trots att jag e uppväxt i den här stan, men vi fixar d tillsammans, jag har nämligen heller ingen aning om vart d cafeet ligger å då har jag bott i dom krokarna där jag fått en vink om att d ligger så jag tror jag börjar ana nu hehe

Glad iaf att du äntligen börjar må lite bättre å hittade in hit till oss, började verkligen sakna dej här, hoppas å håller tummarna att du slipper mer sjuka nu, när d snart e sommar å allt. Tack för tummarna dom värmer.

Alla ni som gjort ivf, nu lr tidigare, en fråga, ska d kännas så här efter återinsättningen: Jag har asont i brösten och molvärk, precis som jag brukar ha strax innan mens? E jätterädd att d e nåt sånt på g, suck!

Kramisar på er alla

• Teza73

Moans: Tack, ja jag förstod att d nog kunde va så, men ville ändå kolla lite extra hehe man e ju ett nervvrak av d här, hu, lång väntan ju.

D enda jag vet ju är att jag när jag fick mina andra två knoddisar, öhhh för typ 100 år sen kände jag ingenting, aldrig några symtom alls, men å andra sidan hade jag aldrig pms heller så ojoj e nog helt annat nu när man e 15 år äldre haha suck.

men ja jag tar ju dom där bläiga vaggisarna, urk 2 ggr om dan så d e bara å hoppas d e dom d beror på ju:)

Jag har TD den 22/5 å d känns som evigheter dit, puh e bara å bita ihop å vänta snällt.

Kram hälsa norrland hihi

• Teza73

Petra: Hihi d va ord å inga visor, lite skumt d där och jag håller med, dejtforum finns d andra säkerligen, den här tråden e ju så långt man kan komma från d,

så bestämt men vänligt ber vi dej kolla efter ett forum, en tråd som passar dina syften bättre MatsAtari mvh Teza

• Teza73

thesecret: Hej tjejen och välkommen in i tråden. Va jobbigt d måste ha varit med olyckan mitt i allt annat som hände, hoppas ni klarade er ifrån svårare skador och så!!?

Men självklart är d ju helt underbart att ni senare plussat med hjälp av ivf, gud så spännande, grattis i massor, å tack för att du ger oss andra hopp, ojoj då e d ju nu 4 st i den här tråden som lyckats på ganska kort tid tack vare ivf, tycker jag e goda siffror.

Själv ruvar jag ju för fullt, RD 7 nu, å e såååå otålig så jag smäller av asså, 6 långa långa dar kvar till the big TD, hur får man sista dagarna å gå, (hm så länge kärringen inte dyker upp förståss)?

Ha en härlig Fredakväll kramkram

• Teza73

MarcusFru: Oj va trist gumman, jäkla kärring asså, lessen för din skull.
    Va ju så d va för mej oxå, men d gick några månader sen sa både vi å kliniken att d va lika bra å gå vidare så vi kom ju aldrig så långt att ens försöka me inem.

Hoppas ni får till d iaf EN gång innan dom stänger för sem. kommer tyvärr inte ihåg när dom stänger.

Själv har jag 2 långa dar kvar till testdagen, känner mej jättenervös nu, e såå rädd för att bli besviken, men mest rädd för att Markus ska bli lessen, han har lite svårare för motgångar å han längtar så otroligt mycke, d gör ju jag med, men tror ändå d e lite värre för honnom på nåt vis.

Anna, Petra lr Malin: Hmm hade ju världens känningar av proggisarna i början, typ första veckan men har nu inte känt nåt alls varken i brösten lr tjejmagen, däremot mår jag superilla emellanåt, borde ju oxå va pillrena, men undrar varför d har ändrat sej från ont i brösten å magen, till illamående, nåt ni har erfarenhet av?

Å va d nån av er som fick plus tidigare (tjuvtesta asså)? Lr testa ni båda + på TD?
    Hmmm sorry ja e helhispig, vill helst sova i 2 dygn så jag slipper väntan så här blää!!

Kram på er goa gummor

• Teza73

Malin: Tack gumman d behövde jag, hehe man e ju helt knäpp här ju. Hade ju aldrig minsta symtom med grabbarna, men då va jag ju så mycke yngre å hade aldrig pms heller vilket jag garanterat har nu när jag e äldre, suck va man ska hålla på å fundera.

Men e d nån av er som vet hur bim räknas vid ivf, räknar man från äp? I så fall skulle jag ju haft min mens igår, men har hört att proggisarna kan dra ut på d oxå, suck inte ens där kan man se nåt minsta tecken, hehe sorry igen, fy va hemsk detta är, nåja jag biter ihop, som du sa malin, "bara" 2 dar kvar, ojoj

Veeet ju att d bara e å vänta å se ju, tack tjejer för att ni finns så man kan vädra sin galenskap emellanåt ni e guld värda allihop.

Håller med om att vi ju måste ses snart, hur sa vi picnick lr sylvia? Spelar ingen roll alls för mej å jag har tid när som, så bäst e att ni andra säger när d passar er hehe.

Kramisar

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3