E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Teza: jag känner igen mig i det där, man känner sig oftast ganska positivt laddad ändå för man tror ju ändå att "nån gång är det min tur" men så ibland så blir man så otrolitg less på denna eviga väntan att men vet om inte man ska kräkas eller gråta eller kanske båda delarna!
Nästa månad börjar jag iaf med all hälsokost jag köpt, denna månad hann jag inte, det är nästan så man hoppas mensen kommer snart så man kan få börja men tänk om den inte skulle komma då har jag ju kastat ut ca 600 kr på något helt onödigt men nu ska vi väl inte låta tankarna dra iväg så mycket för sannolikheten för det känns ju ganska liten så här efter snart 2 år. Tiden får utvisa vad som kommer ske....
Det är lustigt det där med tid men han allderless för lite av den oftast men så just när det gäller som för mig, teza och marcus fru så finns det på tok för mycket tid och den går allderless för långsamt.
Petra: jaa jag har köpt antibakteriell handtvätt nu som jag har i väskan på jobbet och jag tvättar händerna som en toka vid varje möjlighet, nu får det vara nog med sjuka för mig tycker jag!
Jag får se om jag är ledig den 7, jag vet det den 5 men jag tvivlar starkt på det. Är den 7 bestämmt nu eller? det är ju bara en vecka kvar knappt.