• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Bette

Hej på dig,

Jag har gjort ÄD i Riga, väntar barn nu efter vår andra behandling. Jag kan knappt fatta det, det är helt otroligt roligt tycker vi. Det ska bli så spännande. Såg pyret igår för första gången, då var jag 6 fullgångna veckor och pyret 6 mm som det ska vara.

Bette

• Kaka76

Hej Bette.

Vad kul, GRATTIS!
    Känns så kul å höra att det faktiskt fungerar, i bland börjar man ju tvivla på om man ska få förmånen att bli mamma

Lycka till

• Irma1

Hej hej...

Kul att du startade en tråd för äggdonation på Sahlgrenska,pratade med en annan tjej här på FL o sa att vi kanske skulle starta en tråd

Jag håller på med äggdonation på Sahlgrenska o ska in på ett nytt nedregleringsprov i morgon.. Jag fick ta bort en cysta förra veckan o dom trodde att det va den som ställde till det för mig.. Men jag hoppas nu innerligt att jag är det i morgon så att jag kan få börja med östrogen tabletter o plåster i morgon.. Men det är ju inte säkert att vi får några ägg nästa vecka för vi är mottagarpar 2 denna gång.. Men det hade ju varit typiskt att jag inte kunde ta emot ägg om det finns.. Men men vi får hålla tummarna.. När har du testdag?? Va ni mottagarpar 1 eller 2??

• heja06

hej
    Kul att ha en tråd för ÄD i GBG . Vi ska starta om behandling i detta månadsskifte, eftersom ET inte funkade...Så nu e vi på väg mot 1a FET.

• Kaka76

Irma1 och Heja06 :

Då är vi iaf tre som gör IVF/ÄD på SU.
    Jag har TD den 2 maj.......har idag haft molvärk av å till i magen samt värk i ländryggen, kan det va mensen som redan är på G????

Irma1: Vi blev kallade med kort varsel för det var en donator som fick ut 25 ägg!!
    Det räckte alltså till tre par....så sambon fick slänga sig i bilen ner till Gbg.Eftersom jag inte var i fas frös vi alla (3) embryona och gör endast FET. Å vi hoppas såååå att det ska lyckas efter alla år av kämpande

Kram å lycka till till er båda!!

• Irma1

God kväll.. Jag va nedreglered idag Har nu börjat med tabletter o plåster o ska in på UL nästa vecka på onsdag..

Kaka76: Oj då det va många ägg det.. Håller tummarna för dig att det ska sitta kvar.. Jag kan inte så mycket om det där med att mensen kan vara på väg.. Har ju inte varit där förut. Men hoppas att det inte är någon fara..

Kram

• Bette

Molvärk hade jag massor innan jag testade positivt, så det behöver absolut inte vara mensen som är på gång.

Bette

• heja06

Hej. Idag fick jag börja spraya igen inför FET (prel 18/5).

• Kaka76

Bette: Känns skönt å höra! Rullar allt på bra för dig?

Heja06: Vad skönt för dig att komma igång Då håller vi tummarna!!

Irma1: Då är det kanske snart dags för dig också!! Kul

Kram å lycka till!

• Bette

Allt rullar på, mår lite illa då och då faktiskt, kanske inte så kul faktiskt, men det tar man. Jag har gått in i vecka 8 nu så det rullar på, trappar ned på hormonerna från och med den 9 maj så det blir toppen.

Bette

Svar på tråden Hoppas Hoppas