• Irma1

Hoppas Hoppas

Hej hej...

Kul att du startade en tråd för äggdonation på Sahlgrenska,pratade med en annan tjej här på FL o sa att vi kanske skulle starta en tråd

Jag håller på med äggdonation på Sahlgrenska o ska in på ett nytt nedregleringsprov i morgon.. Jag fick ta bort en cysta förra veckan o dom trodde att det va den som ställde till det för mig.. Men jag hoppas nu innerligt att jag är det i morgon så att jag kan få börja med östrogen tabletter o plåster i morgon.. Men det är ju inte säkert att vi får några ägg nästa vecka för vi är mottagarpar 2 denna gång.. Men det hade ju varit typiskt att jag inte kunde ta emot ägg om det finns.. Men men vi får hålla tummarna.. När har du testdag?? Va ni mottagarpar 1 eller 2??

• Irma1

God kväll.. Jag va nedreglered idag Har nu börjat med tabletter o plåster o ska in på UL nästa vecka på onsdag..

Kaka76: Oj då det va många ägg det.. Håller tummarna för dig att det ska sitta kvar.. Jag kan inte så mycket om det där med att mensen kan vara på väg.. Har ju inte varit där förut. Men hoppas att det inte är någon fara..

Kram

• Irma1

Bette: Det måste vara en underbar känsla att få se ett litet pyre som man har i magen..

Cemali: Bra att du också hittade hit..

Heja06: Skönt att vara på gång igen o att inte behöva vänta så länge..

Hoppas ni alla har en mysig o trevlig helg i det soliga vädret..

• Irma1

Bette: Vet inte när ET blir men jag ska in på UL på onsdag o kolla slemhinnan, hoppas den vuxit till sig lite o är lika fin som den va när jag gjorde en testcykel..

Cemali: När dom plockar donatorn på ägg o gubben min lämnat lite fina simmare får jag tillbaka det dagen efter eller är det 2 dagar efter äggplock?? Kommer inte ihåg när jag gjorde min egen ivf.. Förstår att du längtar till den 27e..

• Irma1

Kaka76: Jag håller mina tummar också att du får ett plus..

Bebisar till oss alla

• Irma1

Plockhönan: Kul att du också hittade hit..

Var idag o kolla om min slemhinna växt till sig o den va nu 7mm o om det blir några ägg så blir det äggplock på måndag för donatorn o då hinner ju den växa till sig lite till Hon sa att den såg fin ut.. I morgon ska dom ringa o berätta hur det såg ut med äggblåsor på donatorn.. Blir det inget nu så får vi vänta till hösten o då tänker jag släppa alla tankar man har o njuta av sommaren o se fram mot hösten.. Men självklart blir man ju säkert lite ledsen men nästa gång blir vi ju mottagarpar 1

Vilket underbart väder vi har haft idag.. Synd att man har jobbat hela dagen o kvällen..

• Irma1

God kväll alla..

Här har det varit en bra dag fast jag jobbat hela kvällen.. Dom ringde i från SU idag o sa att det såg lovande ut till på måndag men att dom inte kunde säga 100 % Vi får se på måndag.. Men nu så känns det spännande..

Kaka76: Håller tummarna för att det ska bli ett pluss i morgon då

God natt o kram på er..

• Irma1

Kaka76: Stor Grattis Kram Till Dig

• Irma1

Kaka76: Jag fick höra när jag va hos läkaren ang min äggdonations behandling på SU att det kan komma lite blödningar när man gör äggdonation o att det inte är någon fara men självklart blir man ju orolig, det hade jag också blivit men jag håller tummarna för dig..

Jag har idag varit o fått ett litet embryo insatt.. Vi fick 12 st ägg o 5 blev befruktade Jag fick tillbaka 1 som va bra o så va det 1 som va rätt ok men inte skulle klara av att frysas.. Men det räcker ju med ett ägg så nu är det bara att hålla tummarna på att det fäster o får vara kvar.. Men annars Så får vi en ny donator efter sommaren någon gång.. Men självklart kommer vi bli ledsna men vi har ju 2 chanser till.. Men just nu är man en lietn ruvare o det känns spännande..

Kram på er..

• Irma1

Vi hade gärna satt in 2 st men han sa att dom helst inte gör det o det får min läkare bestämma men det tycker jag att man själv skulle få bestämma.. Men men nu sitter det 1 där o hoppas att det vill fästa o vara kvar.. Han nämnde att man skulle kunna sätta in 2 st den 3dje gången eftersom man bara får 3 försök.. Men nu ska jag vara positiv o hoppas

När började ni få lite molvärk?? Kul o veta..

Svar på tråden Hoppas Hoppas