• Bette

Hoppas Hoppas

Hej på dig,

Jag har gjort ÄD i Riga, väntar barn nu efter vår andra behandling. Jag kan knappt fatta det, det är helt otroligt roligt tycker vi. Det ska bli så spännande. Såg pyret igår för första gången, då var jag 6 fullgångna veckor och pyret 6 mm som det ska vara.

Bette

• Bette

Molvärk hade jag massor innan jag testade positivt, så det behöver absolut inte vara mensen som är på gång.

Bette

• Bette

Allt rullar på, mår lite illa då och då faktiskt, kanske inte så kul faktiskt, men det tar man. Jag har gått in i vecka 8 nu så det rullar på, trappar ned på hormonerna från och med den 9 maj så det blir toppen.

Bette

• Bette

Hej,

Var på VUL idag och såg det lilla hjärtat picka, den lilla är runt 13 mm drygt. Det är så underbart.

Bette

• Bette

Irma1: Hoppas att det går vägen för er, när gör ni ET? Det är så otroligt spännande, omvälvande är det. Jag är ganska trött nu faktiskt, funderar på en varm dusch och sedan ska jag gå och lägga mig.

Bette

• Bette

Man kan ha otrolig molvärk, jag hade det flera dagar innnan jag testade positivt, så det behöver inte alls betyda att mensen är på väg. Hoppas innerligt att du får ditt plus.

Bette

• Bette

Jag är ganska trött nu, men det kommer och går som allt annat verkar göra. Kaka76: Jag tycker det verkar positivt men det jobbiga är att inte veta av eller an.

Vet ni om det är okej att ta C-vitaminbrus när man gjort ÄD, det borde väl inte vara någon fara, jag håller på att bli lite förkyld tror jag.

Bette

• Bette

Kaka76: Försök ta det lugnt och njut, jag vet att det är lättare sagt än gjort. Jag har haft bruna flytningar typ vid några tillfällen både innan jag plussade och efter men det kan tydligen bero på östrogenet som vi får extra, det sade en annan tjej i en annan tråd. För henne gick de över när hon trappade ner på östrogenet. Hoppas att du blir lugnare av det här.

Kram

Bette

• Bette

Kaka76:

Jag satte ju in två embryon, så jag tror att det är därför som jag hade mer molvärk då båda fäste men en har gått tillbaka. Allt är bara bra, jag är i vecka 9 går in i vecka 10 någon gång nästa vecka. Nästa lördag så börjar jag nedtrappning av hormonerna, det blir skönt det.

Bette

• Bette

Kaka76: Snälla vännen, var inte så orolig, det kan vara så att man har lite ljus rosa flytningar eller bruna som jag haft, det är inget som är konstigt. Men jag vet man blir orolig, jag har gjort tre VUL redan och den lilla lever och frodas därinne. Jag tror inte du behöver vara orolig alls, ta det bara lugnt så ska det ordna sig.

Kramar

Bette

Svar på tråden Hoppas Hoppas