• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Kaka76

Hej Bette.

Vad kul, GRATTIS!
    Känns så kul å höra att det faktiskt fungerar, i bland börjar man ju tvivla på om man ska få förmånen att bli mamma

Lycka till

• Kaka76

Irma1 och Heja06 :

Då är vi iaf tre som gör IVF/ÄD på SU.
    Jag har TD den 2 maj.......har idag haft molvärk av å till i magen samt värk i ländryggen, kan det va mensen som redan är på G????

Irma1: Vi blev kallade med kort varsel för det var en donator som fick ut 25 ägg!!
    Det räckte alltså till tre par....så sambon fick slänga sig i bilen ner till Gbg.Eftersom jag inte var i fas frös vi alla (3) embryona och gör endast FET. Å vi hoppas såååå att det ska lyckas efter alla år av kämpande

Kram å lycka till till er båda!!

• Kaka76

Bette: Känns skönt å höra! Rullar allt på bra för dig?

Heja06: Vad skönt för dig att komma igång Då håller vi tummarna!!

Irma1: Då är det kanske snart dags för dig också!! Kul

Kram å lycka till!

• Kaka76

Trots det underbara vädret har det varit en riktigt jobbig dag idag...har haft sån otrolig molvärk i magen ( precis som innan man ska ha mensen). Hoppas inte det är den som kommer, mensen alltså, Det är ju en vecka kvar till TD.
    Ja ja det är väl bara å hålla tummarna....

Cemali: Kul med VUL förstår att du längtar till nästa!!

Irma: När jag gjorde mina egna IVF:er fick jag äggen tillbaka efter två dagar. Lycka till!!

Kram till alla!!

• Kaka76

Jag kan inte förstå att jag känner mig så deppig det är ju sommar (nästan) om man ser till värmen!!!!
    Vill bara att det ska bli lördag så jag kan testa om jag är gravid.....vill men vågar inte testa tidigare....vill iallafall leva på hoppet tills den 2 maj.

Har ont i magen av å till samt lite öm i brösten å väldigt nedstämd hmm. Har ej haft några blödningar eller spottings. Någon av er som plussat som haft det??

Lycka till till er alla som kämpar, ingen nämnd ingen glömd

Kram Kaka76

• Kaka76

Plockhönan: Välkommen hit Vilken otroligt snäll syster du har .Önskar dig all lycka till!

Irma1: Håller tummarna att det blir ägg till er! Och att du får njuta av att vara gravid i sommar istället!!!

Själv har jag ff molvärk av å till och ömma bröst( Kanske för att jag går å klämmer hela tiden) Bara tre dagar till TD!!!!

Njut av det underbara vädret å ta hand om er!

• Kaka76

Cemali: Kanske testar i morgon, ska bort tidigt på lördag!
    Testade du före din TD? Hade du några blödningar eller spottings innan du plussade?

Kram

• Kaka76

Cemali: Tack så mycket! Har du haft några spottings efter du plussat?
    Nu går man ju å oroar sig för att det inte ska gå vägen.... alltid oroar man sig för nå´t

Tack så mycket för alla grattis kramar, det värmer ska ni veta!!

Kramar Karin

Svar på tråden Hoppas Hoppas