• heja06

Hoppas Hoppas

hej
    Kul att ha en tråd för ÄD i GBG . Vi ska starta om behandling i detta månadsskifte, eftersom ET inte funkade...Så nu e vi på väg mot 1a FET.

• heja06

Hej. Idag fick jag börja spraya igen inför FET (prel 18/5).

• heja06

Underbara nyheter Plockhönan!!!!! Vilka supersystrar vi har. Lycka till. Jag håller tummarna.

• heja06

Irma1: Jättegrattis!! Åh va härligt att få kalla sig ruvare till ett guldägg . Håller alla tummar jag kan (lånar ett helt gäng). Hihi, gillar du vaggisarna?

Själv har jag fått besked på att jag var nedreglerad igår, och har börjat med ½dos spray + östrogentabletter men fick också igår en blödning som heter duga...kan man ju få av sprayen efter ett tag när kroppen vill rensa ut vad som finns där så att säga. Hoppas bara att den slutar snart, eftersom jag nu ska bygga upp "slemhinnan" igen...VUL den 13/5.

Kaka76: Jag önskar verkligen att det inte blir några problem! Men va skönt att du får komma dit redan på måndag .
    Kram på er

• heja06

Kaka76: Håller fortfarande tummarna (börjar bli blåa nu ).

Jag håller själv på att förbereda kroppen på insättning den 18/5...och i tisdags fick jag besked på att vara nerdreglerad så jag började med östrogentbl...men fick en blödning senare på em som fortfarande håller i sej. Så det känns ju siom att slemhinnan inte kan tjockna...ska på VUL på onsdag. Då får vi se om man behöver skjuta fram det...
    Kram H

• heja06

Irma1: min erfarenhet var att man inte får blödning under behandling m östrogentbl...men den kom klockrent 2 dagar efter jag slutade. och då fick jag väldigt ont, likt ett missfallskramper.. Vill inte skrämma nån, men det kan vara bra att veta att kroppen rensar bort det som byggts upp under behandlingstiden direkt.. Nu hoppas jag verkligen att jag gjorde den resan för oss alla och att det går jättebra för alla (inklusive mig själv) i fortsättningen.Många tummar hålls för SU-besökare idag!!! kram

• heja06

cemali: Det var efter jag konstaterat minus, så för dig tror jag verkligen inte denna risk finns! Min kropp ville ju bara rensa klart direkt...så jag fick börja igen.

• heja06

Jag var på SU idg, allt såg helt ok ut, så det blir nsättning på mån 18/5. Jätteskönt, eftersom jag var lite oroligt pga blödningen jag hade...

• heja06

Kaka76: Jättetråkigt att höra att det inte gick bra. Ta hand om varandra i sommar. Och så kan ni försöka igen till hösten...tror att det är nyttigt för kropp och själ om man avvaktar lite mellan gångerna...

Imon ska jag få insättning, sen får jag vänta till den 5 innan det är dags att testa igen.. Nu börjar det pirra i magen inför imon...
    Kram till er alla

• heja06

Allt gick iaf bra idag, och vi har fortfarande 2st i frysen. Kram

Svar på tråden Hoppas Hoppas