Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

Oh va gott det lät Hanna, sitter på jobbet å är sååå hungrig.
    Blir en promenad när jag slutar om en timme å sen ÄTA lunch!

• snöstjärna

Var ju på visning på huset i lördags ....
    Men det blev inget "wow" då vi kom dit.
    Rummen var så små, det syndes inte så bra på bilderna.
    Snedtak på hela övervåningen som var så lågt att min långe karl hade svårt å gå där =(
    Dessutom var det sååååå kallt på golven att mina fotleder fortfarande ömmar =( ingen höjdare. Vi kommer nog hoppa över det huset.

Har fått erbjudande att köpa ett hus som min mammas bekanta vill bli av med ... dock måste de hitta en bostadsrätt först på nedre botten ... så det kanske kan ta lite tid. Men vi letar åt dem oxå ;))

• snöstjärna

Jag hoppas ni har rätt =) Ja i att andra barnet blir större .. för jag hoppas då nästa barn får stanna inne längre å bli lite "tjockare" ;))) 1420gram är inte mycket slå ....

• snöstjärna

Hanna:

Ja det var lite tråkigt, vi gick därifrån rätt besvikna.
    Å det var tokmycket folk på visningen. Så vi hade inte haft en susning ändå tror jag.

Mammas bekantas hus är ett hus som nog passar oss perfekt. Relativt nybyggt, två våningshus. Lagom stor tomt. Lagom avstånd till centrum. Har själv bott på samma gata då jag växte upp. Är väl lite småfix att göra som tapeter å ev köksluckor å sånt. Men vitvaror å sånt är nytt. De har installerat fjärrvärme med ...

De kommer att värdera huset, och vi får köpa det för det priset då de inte "behöver" pengar. Bara de har så det räcker till lägenheten sa de =) Jag hoppas ju på detta nu .. det kanske inte blir omgående som sagt, men det gör inget .. vi har ingen panik att ta oss från lägenheten heller =) Jag ska ju opas i höst .. så kanske nästa år. Det blir perfekt! =))

• snöstjärna

Gomorron å hej tjejer! =)

kikar in å kollar läget .. allt väl?

Lurkan köpt hus?
    Thezz på G?

Vi ska på husvisning igen på måndag, men ja, vet inte riktigt om det kommer bli nått denna gång heller.

• snöstjärna

angiee:
    Så spännande å följa er väg =) Det ni gör är ju drömmen för oss .. ja en ouppnålig dröm =) Hoppas du kommer fota en massa å lägga ut!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7