Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

Pirrig idag =)
    Ska gå över till banken å boka ett möte med vår "banktant" idag för att få ett nytt lånelöfte .... åh. Vi vill verkligen ha huset!

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna

Hanna & Thezz:

Visningen är den 18:e, så det är ett tag kvar. Längtar som bara den! Var dit å kikade lite utanför igår =) Har en hästhage inte långt i från, sjöutsikt med ... oh. *drömmer*

Vi hade ett lånelöfte för typ 5 år sen på 900 000, å det är väl ungefär där vi kommer dra gränsen tror jag, även om vi får låna mer ...  vi får se vad banken säger.

• snöstjärna

Thezz:
    Ja jag antar att vi måste det =)
    Eftersom de kommer att ta bud ..
    Ska ringa å prata mer med mäklaren tror jag, vill verkligen ha detta!

• snöstjärna

Så då har vi bokat möte med banken i morgon, spännande.
    Ska sätta mig å skriva ut och skriva ner allt jag ska ha med mig här i kväll.

Å i morgon kommer tvättmaskinen, köpt en egen för att slippa allt tjaffs med dem i föreningen. Suck.  Fick ett kanonbra pris. Min pappa e expert på att pruta =P Han lyckades få ner priset på maskinen från 7995:- till 5000:- så vi sparar 3000:-!! =))

Iofs gjorde de ju mycket till att lillebror köper en likadan samtidigt, så vi köper två på samma gång =)  Men snacka om att man blir nöjd! =)

• snöstjärna

Ansiktsfärg? =) Finns ju sånna. Har sånna hemma .. men jag vet inte om de kommer ha nått påskfirande här.

Nu ska jag åka å hämta J, å sen kommer mamma å pappa hit å hjälper till med tvättmaskinen.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7