Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

Pladderbebisarna Del 7

Hanna:
    Ja precis =) I dag ska vi på visning, hoppas på att få det för det pris vi vill ;) Å att det faller oss i smaken då vi väl är där ... spännande.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna

Vi är kära!
    I huset alltså ... behövs en ommålning dock. Men det fixar vi.
    Nu är det bara å se om de tar vårt bud .... annars avvaktar vi .. har ju ett annat på lut med, mammas bekantas hus, å de får vi ju till ett bra pris, men vi vet inte riktigt när dock.

Så ja vi får se =)

• snöstjärna

Hanna:
    Ja kanske det är så det funkar =) På ett sätt är det skönt, för vi är lixom inte så där deperat heller .. utan kan välja å vraka då vi inte behöver flytta ... precis just nu =)

Magda:
    Mmm golv å väggar blir nog allt eftersom, det första som ska åtgärdas är fasaden som behöver en målning.

• snöstjärna

Thezz:
    Va fin han är å vilket passande namn Prins Noel =) Vackert!
    Vi hoppas på huset, vi får se hur det blir.

Angående mornar å sovmornar så kliver vi alla upp samtidigt på veckodagarna, dock är det jag som vanknar först å ser till att grabbarna kliver upp ;) På helgerna tar vi en varsin dag som sovmorgon .. maken har dock en tendens att vilja sova längre än vad en annan "klarar" av.. jag hör dem å vaknar rätt så tidigt i alla fall.

• snöstjärna

Oj vilken diskussion jag startade =)
    Jag syftade på en dikt/låt som hette Prins Noel ;))

Vi kallde iofs Jordan för lillprinsen då han inte hade nått namn ... inte har han tagit skada av det å inte kommer han driva in mer skatter än nån annan ;)

Ne jag tycker ibland att det läses in så pass mycket i nått som ändå är så litet ...

Kontraster. Det finns lagom, å de finns för mycket typ.

• snöstjärna

Grattis på din dag HF! =)) Vilken underbar present!!

Vi har laggt ett bud på huset nu, får väl se vad det blir. Som sagt, tar de inte budet är det ingen katastrof. Vi har ingen panik. Jag känner själv att jag helst väntar till efter operationen innan jag flyttar .... men vi får se =) Skönt å vara inne i svängen igen.

• snöstjärna

angiee:
    Fint inuti men gräsligt yttre tyckte jag =)
    Å alldeles för högt pris för en annan .. å ja fel del av landet med ;)

• snöstjärna

angiee:
    Ja det är ju positvt för er i alla fall =)
    Hade jag 5,5 mille så skulle jag nog bygga nytt istället för att lägga på det huset dock, gillade inte stilen. Men de e ju tur att smaken e olika =) Finns hus till alla.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7