Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Hmm, glöm det där... nu sover hon tydligen bredvid mig här... så man känner sina barn

Typiskt att hon ska vara sjuk när jag måste ta mig in till bm i morrn, just nu har det bökat som attan i morse så jag tror bebisen inte riktigt hller sig med huvudet rakt ner hela tiden..

Jag köpte ju vändbara kläder (randigt /enfärgat) till L o bebisen som matchaar. Sitter nu o funderar på mössor. Ska man ha randig till lovisa o enfärgat till bebisen eller bara enfärgade . DÅ blir det samma färg på dem iof..

• Thezzizen

Snö, lycka till idag. Hoppas det blir spruta! Spännande att se hur han växt..

Zago, vi verkar ju ligga i samma febersits här. Men ang maten, kör med extra smör på allt, det gjorde vi ibörjan. Gott blir det ju också..

Kicka, ring o hör, det är kanske bara ryktesväg så att säga..

• Thezzizen

Någon här som vill underhålla mig? har fortfarande en helt utslagen snutta här bredvid... Kommer bli en uppochnedvänd dag här idag..

• Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-04-02 12:16:51 följande:
    Själv slutar jag om 15 min, ska försöka smita liiite tidigare.Ska hem å parkera bilen, springa upp å hämta BVC boken jag glömde i morse. Å sen ut å hämta vagnen, å möta upp en kompis som slutar samtidigt som mig =)Å sen ska vi gå genom hela köpingen för att hämta Jordan på lokalen å upp på BVC .. allt detta på 30mins. Får nog pinna på =)Sen ska vi gå hem å fixa lite lunch åt mamma å ett mellis åt Jordan. Phew. Inte bara.
    Lycka till!

bra motion får d ju också
  • Thezzizen

Snö, grattis till viktäkningen...

Skor ja, vi har bara vinterstövlar och gummistövlar just nu... men de borde väl gå att hoppa direkt till gympadojor eller? måste man ha ngt mellanting? Hittade ju fina goretexskor som skulle vara perfekta, men 700 spänn, nej tack.

Med snutta har det varit bättre, känns som en replika av förra sjukan. Nu ligger hon i sin säng iallafall. Med välling i magen o alvedon i rumpan, får se hur länge det håller. Det värsta är ju gnället blandat med massa ajajajaj och så tar hon si för öronen. Kanske får ringa vc i morrn..skulle inte förvåna mig om hon dragit på sig nya infl.

• Thezzizen

gomorron,

har fått sova till tio i sju iaf, efter en rel lugn natt. Hon har sovit mestadels inne hoss oss... alvedon o välling vid halv fem. Så nu har hon morrontemp på 38,4 med alvedon.. En del ajajaj har det varit inatt också....

Vet inte hur ja ska göra, om ja ska ringa vc o höra kanske... om inte annat för att boka koll nästa vecka efter förra gången..

Hanna, vad sött med hjärteballonger! vart hittar man såna...?

magda, vad sa de?

kicka, fick du ngn klarhet i det hela?

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-03 07:27:57 följande:
    thezz... finns nog på många ställen men dessa köpte jag på ica ... när ska du iväg o kolla bebbsens läge idag? hur känns det som han ligger?
    Ska vara där halv elva, dum tid eg om ja ska försöka komma till vc också men men...

just nu känns inte så mkt alls viket torde betyda att den ligger rätt. Dock är allt put o rörelser är åt sidorna... Så jag tror på samma som förra gången, fullt rörlig högt upp
  • Thezzizen

hanna, jo behövs det vändas kommer vi göra det. Dels flr att jag inte tror att bebisen kommer komma upp med huvudet högre än fötterna. n när den lligger i tvären så har den ändå egat med huvudet ner, typ ovan ljumsken så jag tror inte det bir svårt isåf. o de är nog det som gör att den gärrna flyttar sig där nere också..

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-03 07:40:26 följande:
    mm en klar poäng! o du, nu är det nära
    huga ja,nhar måns fattat läget?
    Ska ta påskveckan nu o fixa det sista inför bebisen, plocka fram lite kläder o klä bebiskorgen o kik apå vagnen o grejer. Lite bra blev det att R blir sjukskriven då. Och superfint väder blir det ju å!!!!
  • Thezzizen

morgon 2007, vi har strålande sol!!! ska också olja altanen, men har några brädor kvar att skruva på trappstegen bara..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7