Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

www.tasteline.com/recept/ortmarinerade_kycklingspett

Vad tror ni om att använda kycklingen till dessa istället. Jag tyckte detlät smaskigt! med riktigt god pot.sallad o vanlig sallad till...

Nä nu ska jag röra mig iväg lite... o bli finare i håret. Synes kanske innan dagis hämt!

• Thezzizen

Tillbaka igen....

Lurka, ska kika där på mojon...

Ska koka lite pasta o värma såsen från igår så jag får i mig lite senllunch innan jag måste rusa till dagis..

• Thezzizen

Hanna, 9-14 vanigtvis. men nästa vecka ska hon gå en dag till halv fyra då jag ska få hjälp o fixa här hemma. Det är nästan så jag skulle ha satt henne 9-15 istället.. Vid två har hon precis vaknat..

Kicka, vad var det på din vagn som gått sönder?

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-03-19 13:27:58 följande:
    M är oxå på dagis 9-14 (tis-tors) tyckte väl att det kändes som att vi sprang iväg samtidigt
    L är ledi varannan måndag istället. tog först fredagar men då har de stor sång o dans samling o hon älskar det så de blev j att tänka om där
  • Thezzizen

Hej tjejer...

Allt fint med er i helgen? Nu har jag lagt snutta och väntar på en kebab som är på väg hem. Bara den går att äta så, provar nytt ställe och kebab är man ju kinkig med...

Haft fullt upp i helgen, igår bakades det till kalaset i helgen (shit man har blivit husmoderlig) och idag har vi haft besök hela dagen nästan. Lovisa har ärvt lite leksaker så hon är nöjd . Sover väldans gott i nya vagnen också tydligen

Magen känns som om den växt 48 storlekar på två dgr och är tung nu... Blir ju inte bättre att de flesta tror jag sska föda när som helst...suck. Ikväll är det ävldigt spänt och ömt under naveln... jobbigt...

Åh nu kliver kebaben in!!!!

kram på er

• Thezzizen

Hej tjejer...

I morse var första dagen jag inte kunde ha förlovningsringen på mig

Nu går det utför...

• Thezzizen

morrn morrn!!!

Har ni några tips för vad man ska förberesda till lördag idag? Mat är ju lite tidigt, men det är det väl att städa också ? Eller?

• Thezzizen

Hanna, ja jag hade ju hoppats på att kunna ha dem hela vägen nu suck... Vill inte svälla... o vill INTE gå över...

Förstår att du surar över värmen, jag hade blivit gråhårig..

Hmm, ja funderar på o städa grovköket... det behövs ju o samtidigt är de ingen som kommer husera där inne, o ansa bllommor så de ser fräscht ut

• Thezzizen

After, det kan nog stämma med tanke på ert nya hus. R o jag kommer få tillbaka sammanlagt 37000 och det beror nog på våra dya lån (tyvärr).

jag kan ju säga att vi hoppas iaf verklligen att det stämmer

• Thezzizen

after eight skrev 2009-03-24 08:27:54 följande:

Härligt Thezz! Jag vet inte om D kommer få tillbaka eller om han kommer få tillbaka. Men vi har ju jämkat så jag hade inte en tanke på att det kunde bli så här mycket. Har inte ni jämkat?
    Nej vi har ju inte gjort det, funderar på dock om vi ska göra det nu
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7