Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Morrn hanna o snö!!!

• Thezzizen

Hanna, har ni tänkt ha ngn vagnsleksak på P & T

• Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-04-06 10:45:59 följande:
    Pirrig idag =) Ska gå över till banken å boka ett möte med vår "banktant" idag för att få ett nytt lånelöfte .... åh. Vi vill verkligen ha huset!
    Men hur vaar det med visning och sånt? Hur mkt kan ni tänka er att ge?
  • Thezzizen

Hanna, jag var ju det nästan hela veckan (hon kom ju på lördagen).. och har varit det tillofrån nu också faktiskt. Tror det trycker bra på tarmen..

Har ju fått den där skitapåsig känslan redan fast bebisen ligger högt upp suck..

Så nu har jag iaf dammsugit... alltid ngt. blir så jädra lerigt o grusigt nu när man har lervälling på framsidan o sen katerna släpar ju in det ena o de andra..
    Ska väl röja lite i köket nu å... och sen vika de tvättade bebiskläderna..

Och fy vilka tråkiga kläder det var, hade trott lovisa hade mkt finare bebiskläder måste jag säga.. de fina är ju rosa eller klänningar o de lär jag väl inte få använda.. Vill verkligen handla nytt nu och så kan man inte suck..

• Thezzizen

Snö, åh det är såå drygt att behöva vänta på visning...

kicka, men nu har jag helt missat june, det blev inte spontan fl där inte, satte de igång dig? *hjärnsläpp*

Så nu ska jag vika tvätt här i soffan. Räknat till tre bruna och tre vita småbyxor, lus ett par randiga och ett par mossgröna. Riktigt upphetsande till bebisen :-/. Vill ha nytt!!!!!

• Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:16:34 följande:

Thezz: Hade ju vattenavgång utan värkstart, så de satte värkstimulerande dropp när jag var öppen 3 cm.
    Just ja, så var det.... värkstimulerande... det är ju verkligen en hit..
  • Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:23:27 följande:

Thezz: Hade ju inga problem att komma igång på det så att säga så jag tyckte inte att det var några problem faktiskt... men det är ju väldans olika. Tror ju att slutskedet hade gått i dunderfart även om jag inte blivit igångsatt.
    nä funkar det så är det ju kanon. på mig hände ju nada förutom att det gjorde jävligt ont
  • Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:28:47 följande:

Thezz: Hoppas att du kommer igång spontant och att kroppen verkligen jobbar på...
    Vi kan ju hoppas att kroppen fattar läget denna gång. Kommer ju inte kunna få ngt värkstim denna gång heller pga snittet.

Zago, så trist att du mår så dåligt! Hoppas du får se en livlig krabat i eftermiddag!!!
  • Thezzizen
    Honeyflowers skrev 2009-04-06 12:41:22 följande:
    Ni som blivit snittad, har ni blivit sjukskriva efteråt?!
    Nä ingen sjuksskrivning bara vanlig fp
    numberone skrev 2009-04-06 12:42:09 följande:
    Om jag berser från ryggen denna gången så mår jag oförskämt bra när jag är gravid.... visst en del illamåeende men inte kräkts en enda gång.... Å de som säger att man mår jäääätte illa om man väntar en flicka... tycker det verkar tvärtom
    Måste säga att jag är ganska tacksam, mår ju mycket bättre i slutet nu än med lovisa. Iof hade jag ju blödningsproblemen då. men ingen foglossning inget illamående inget! fast nu börjar det bli tungt, inte så jag går en timmes promenad utan probs nu precis.. inte lika svullen och inte lika ont i knäna pga tyngden.

Hoppas det håller i sig hela vägen för dig, hade du fått snittdatum än?
  • Thezzizen

kväller....

Har varit fullt upp idag, tänk vad det är jobbigt att vara ledig. man hinner nada medan L är på dagis. Och ikväll har hon varit ett monster som bara skrikit timmar i sträck. Och nu haar vi inget godis hemma .... Vill ju ha!

Hoppas iaf att ni har det fint och haft skön dag isolen...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7