Pladderbebisarna Del 7
Morrn hanna o snö!!!
Morrn hanna o snö!!!
Hanna, har ni tänkt ha ngn vagnsleksak på P & T
Hanna, jag var ju det nästan hela veckan (hon kom ju på lördagen).. och har varit det tillofrån nu också faktiskt. Tror det trycker bra på tarmen..
Har ju fått den där skitapåsig känslan redan fast bebisen ligger högt upp suck..
Så nu har jag iaf dammsugit... alltid ngt. blir så jädra lerigt o grusigt nu när man har lervälling på framsidan o sen katerna släpar ju in det ena o de andra..
Ska väl röja lite i köket nu å... och sen vika de tvättade bebiskläderna..
Och fy vilka tråkiga kläder det var, hade trott lovisa hade mkt finare bebiskläder måste jag säga.. de fina är ju rosa eller klänningar o de lär jag väl inte få använda.. Vill verkligen handla nytt nu och så kan man inte suck..
Snö, åh det är såå drygt att behöva vänta på visning...
kicka, men nu har jag helt missat june, det blev inte spontan fl där inte, satte de igång dig? *hjärnsläpp*
Så nu ska jag vika tvätt här i soffan. Räknat till tre bruna och tre vita småbyxor, lus ett par randiga och ett par mossgröna. Riktigt upphetsande till bebisen :-/. Vill ha nytt!!!!!
Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:16:34 följande:
Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:23:27 följande:
Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:28:47 följande:
kväller....
Har varit fullt upp idag, tänk vad det är jobbigt att vara ledig. man hinner nada medan L är på dagis. Och ikväll har hon varit ett monster som bara skrikit timmar i sträck. Och nu haar vi inget godis hemma .... Vill ju ha!
Hoppas iaf att ni har det fint och haft skön dag isolen...