Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Lättja, så det blev egil tills lut! Ja då kanske man inte ska tacka nej till min mors tänkta semester i början av maj då

Magda, jag blir så glad av attläsa om era nätter nu!

LaG, åh det äääär jobbigt när de är ledsna när man går... Men det går över, även om det kändes som evigheter. Trivs hon annars bra på dagis?

Hanna, jag är faktiskt uppriktigt sagt besviken idag. Hade hoppats på att inte gå över så mkt denna gång. men med tanke på absolut nada känningar så känns det riktigt förjävligt just nu...

• Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-04-22 13:11:19 följande:
    Banken ger klartecken, nu är det bara lite småkraffs innan jag ringer mäklaren... är helt stressad och springer som en yr höna just nu!
    Ska ni bli husägare nu?????????

GRATTIS GRATTIS!
  • Thezzizen

Sådär,

fint väder nu på eftermiddagen. Vi gick till lekparken direkt efter dagishämt och där har hon lekt typ självständigt i lite mer än 90 minuter! Smidigt!

Kom hem fixade köttfärssås o spagetti och hon har ätit en riktig monsterportion, typ tills vi sa stopp. Härligt...

Jag själv ska vräka bebisen med calzone eller ngt liknande ikväll! Och försöka få lovisa att prova kjolen jag shoppade på lindex idag också..

Lurka så skoj!!!!!!! GRATTIS!

Angiee, jag blir avis! Vill också shoppa massa inredning!

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-22 17:52:34 följande:
    Härlig dag Thezz o sån grym lyx att L lekte själv så länge
    ja det blev faktiskt jättebra... nu sitter hon i badet så vi får bort all sanddamm hon drog med in. Frågan är bara hur vi ska få henne trött nu bara...
  • Thezzizen

Lurka, måste man betala för att få del i den?

Hanna, jaså.... inte nej... Har just nu lagt en uppspedad dam.. Kommer väl ta en 30 minuter innan hon kanske sover. Funderar på om jag ska begränsa hennes sovning på dagis och se om det blir bättre...

Hmm undrar om det är datorn det luktar fruktansvärt bränt om..

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-22 19:17:49 följande:
    thezz... här ser nattrutinen helt annorlunda ut mot tidigare med.. nu lägger vi M mellan 19:30-20 ist o då somnar han oftast direkt eller ligger o sjunger i sängen el nåt... mot hans vilja o vi har en liten kille som går ut ur rummet o ner ändå... vinsten är att vi slipper tidiga mornar numer med, sällan han vaknar före 06.. skönt!
    Jag tror det är ljuset till viss del..... hon sover ju inte längre för at vi lägger henne senare tyvärr..
  • Thezzizen

Försent Hanna, är redan här.... inväntar frukostdags..

Tidig morgon och jag känner mig helt manglad. bebisen gör mig jätteilla långt ner och bökar och detär skitobehagligt..och jag tror fan inte den är ruckbar ens nu...

Väntar bara tills det är dagislämning nu så jag kan komma hem och försöka göra ngt åt den hemska uppenbarelse jag är idag och åka till bm och sen luncha med min mor.. Om jag håller ögonen öppna tills dess...

• Thezzizen

Hanna, går kissarna ute nu sedan ni flyttade?

N fanns det färdig stenbild i bloggen om du var intr. Nu har vi bara 100 kvm på framsidan att lägga....

• Thezzizen

Lättja, morron! Hur många dagar blev det för dig tillslut...

Hanna, vänta bara lådan kommer tyvärr bortprias tillslut. Våra är ju mkt inne, dock nu blir de tju m indra när det blilr vår och sommar. De är alltid inne på nätterna och ofta annars också..

Vad vi gav? Ja allt arbete har vi ju gjort själva... så de har ju varit gratis. Det beror ju på stenen hur mkt den kostar, sen tillkommer ju stenmjöl o fogsand och sånt skoj.. Vi har betalt ca 15000 för sten inkl hutlösa frakt- o pallkostnader. Men det är som sagt ca 120 kvm

• Thezzizen
    2007 skrev 2009-04-23 07:31:40 följande:
    Godmorgon!!!Thezz: jag skulle vilja se eran stenläggning, vi har precis börjat göra underarbetet hemma nämligen så jag tittar på en massa alternativ på olika stenar.
    www.lillgummis.blogspot.com
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7