Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

MagdaA skrev 2009-04-27 09:27:29 följande:
    Hanna och Thezz, hur många dagar över tiden är ni nu?jag är sååå velig ang syskon. starta nu efter sommaren el vänta 1 år.....ååååhhh! ångest!
    BF+8 wieeooouuuii!
  • Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-04-27 09:35:40 följande:
    Gomorron!Brudar, tips tack ;)Helt vanliga snygga vita t-shirts? Var hittar man det?!
    Menar du till ungarna? Hm har i logg, smidiga och mjuka... elller sportaffärer til vuxen.

Du vet du varför min ordning på bloggen har flyttat runt sig som den velat..
  • Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-04-27 09:46:50 följande:
    Thezz:Till Jordan, köpt textil-fingerfärg så vi tänkte vi skulle skapa en tröja =)Logg, det är H&M va? Hmm, kanske går å beställa.Ingen aning, ser inget som flyttat sig?
    Min todolist har hamnat längst ner på ngt sätt...

Ja h&m var det, där köpte vi till lovisa, sen har coop ngt märke också som vi också fått tag på ngn gång.
  • Thezzizen

Snö, kollat ellos då?

Hörrni, måste fråga hur hade ni gjort?

Ska jag be om en svepning idag eller inte? Tror ni det är ngn idé?

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-27 10:04:32 följande:
    Japp skulle jag gjort, ev be dem ta hinnorna faktiskt iom att du redan är öppen såpass o har ett pågående värkarbete... Jag gillar inte min BM o vill eg inte alls att hon ska pilla på mig så jag vet i fasen hur jag ska göra på onsdag pillar själv hellre...
    Grejen är att de inte vill ta hinnorna (även om de är ok nu iom att bebis fixerat sig) eftersom jag inte har tillräckligt bra värkar, då risken blir att det blir som förra gången. Och det är det jag tvekar lite till nu ocksp, om de sveper så får jag en jävla massa pinvärkar som ändå inte ger ngt... Hon gjorde inte det på förlossningen igår så slemhinnorna var sköra och det gjorde jätteont då hon bara kollade hur öppen jag var... och det gav ju taskiga värkar bara det...

Eller om det är det som krävs...
  • Thezzizen

Nu har jag iaf pratat med karln, han följer med till bm så jag behöver bara köra landsvägen in till hans jobb och sen kör han därifrån.. Bättre än något iaf.. kanske kan lyxa till det att äta ngn god glass´i soolen också

• Thezzizen

Hanna, hon sa bara att de fanns en liiiiten kant som hon kunde vispa bort där, men hon gjorde inte det då det gjorde så pass ont just då. Och jag blödde jättemkt efter att hon hade känt bara...

Nä lite mascara måste jag hinna slänga på...

• Thezzizen

måste rusa, syns när ja kommer tillbaka

• Thezzizen

Så tillbaka från bm.... har hunnit njuta en magnum mandel också 'mums'.

Inget nytt inte, fosterljud på 140, bebisen är väl fixerad och bm trodde på en tjej runt 3,9-4 kg. Det är väldigt lugnt i magen idag, faktiskt skönt känns som om jag kan få lite mer kraft och det behövs. Har varit helt slut både i kropp och knopp efter de senaste dagarna...

På fredag ska jag ringa o boka in en överburenhetskoll om inget hänt...

• Thezzizen

ytterligare en som är besviken på morgonkvisten...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7