Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Hanna, det är rensat på gott i frysen..... tyvärr. har rensat de tre sista kanelisarna precis..

När ska du till bm nästa gång då? Jag har mer tryck neråt och det ilar bra, men det har de ju gjort hela tiden så bebis har nog inte hittat ner än.. Ska ju på koll om en vecka så får se då

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-07 20:55:41 följande:
    Ska dit på torsdag... Bläk för tom frys, jag har massa kanelisar men det är jag så sällan sugen på... du kan få!Fattar du hur nära vi är nu! galet! jag har nog börjat inse det nu, för nu har jag börjat "vänta" lite så att säga... Ska slänga upp tapeten i Måns rum imorgon iaf o sen får han flytta in lillgubben... usch vad det skär i mammahjärtat..
    Du kommer tycka det är så sköönt med eget rum till M, jag lovar!

Ja nu är det nära, känns skitskumt! Tror iaf jag har en del sd på kvällarna... märks att ja är omföderska vA? . plockade fram bebiskläder nu som ska ner i bbväskan i morrn iaf.
  • Thezzizen

Hanna, patientbricka??????? Vilket århundrade lever du i???

Ja jag har tvättat ett linne o en tshirt o lite trosor te mig som ska ner. Har ett presentkort på lindex så jag får handla ett par till brallor te bebisen som ska ner. Ska rensa mappen med journalen i också så det inte bara är massa dravel som ska ner..

Tänk att man känner att man borde göra detta nu, fast bebisen lika väl kan dröja en månad till... kämpigt..

• Thezzizen

Hanna, jag har aldrig använt min bricka ngnsin.... säg åt dem att uppdatera sig lite..

Hmm, ska nog skriva lite förlossningsplan också, även om det finns lite i min klarajournal. har ni bestämt hur ni gör med måns?

hMM, ja efter helgen som kommer är bebis välkommen här iaf. Har typ massa att fixa innan dess...

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-07 21:42:16 följande:
    Handskrivna förlossningsplaner är däremot helt ute här Har def sagt till dem att uppdatera sig, vad tror du om mig o det är på G men ja, du vet ju hur lång tid alla sk förändringar tar... Jadu, jag har inte så mkt önskningar denna gång mer än sen avnavling, sen tänker jag att jag tar det som det kommer.. du??Y är välkommen efter helgen med, men helst efter nästa...
    Eftersom förra blev som den blev så har jag en del önskemål både om det blir vag. eller om det blir snitt. Mycket pepp och stöd, försöka vara uppe hela tiden, bada. bebis direkt på bröstet vid snitt.... ja en del smått o gott
  • Thezzizen

jag vet inte riktigt. Från en del håll har jag hört att de utövar det här och från andra inte. Ska väl lägga fram det om det blir aktuellt

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-07 21:55:41 följande:
    Aktuellt lär det ju bli? för av ska den ju Ring din förlossning o fråga... o vad vill du eg?
    jo men om de blir snitt kanske man inte har allt att säga till om. SKulle även behöva läsa på lite mer innan
  • Thezzizen

Hanna, jodå han mår okej här.. Börjar bli mer och mer öm i magen bara (vad hade han räknat med). Han h ade nog räknat med att det skulle vara en piece of cake efteråt, och skulle snickra altan hela veckan . jo säkert...

Ja det är mkt som skulle behöva läsas på.... men men det hinns nog med det å..

• Thezzizen

nä dags att försöka få lite sömn här...

Godnatt!

• Thezzizen

Glad påsk på er!

Och godmorgon också såklart.. karln och dotter li´gger i sängen fortfarande. karln för han är slö och dotra kan jag sätta en tusing på att hon har över 39 i temp, igen... *suck*. Annars hade hon varit uppe för länge sen för vaken är hon och hostar gör hon och varmt och ledset har det varit i natt.

Va fasen ska det vara feber igen för, hon hade ju för fyra veckor sen och för en vecka sen suck..

Jag ska dra upp dem nu så man kan försök afå i sig frukost, ska in i duschen sen och sedan vidare ner på stan för att luncha med en vän. Karln får ta dottra i dag, trots att han har ont..

Hoppas ni får en fin dag så synes vi säkert sen..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7