Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Morron

Händer här?

Jag har fått iväg M till dagis idag, återigen i foppisarna som han vägrar ta av sig, lyckades iaf lura av honom dem igår genom att få i honom i badet

Ska iväg o köpa ett fotbollsmål till M idag, har lovat honom ett o nu pratar han inte om annat så det blir att åka iväg idag...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-06-04 09:27:36 följande:
    Magda: Det låter inte alls otroligt! Så mycket som du tränar och rör dig!För att fortsätta berätta om roliga saker gällande Polly. Hon fick en docka av min mamma, en från Fifi och blomsterfröna. Hon heter Gullan. Men Polly har liten svårt att säga det så det blir Bullan eller Bullen.
    o preciiis när jag läser det här inlägget sjunger signatur melodin till Fifi i bakgrunden
  • Hannnas

Snö... uscha, jag hade nog oxå kännt så för det är ju ens BARN det handlar om o minsta grejjen blir klart största! så man FÅR känna så, man får vara orolig! *kram*

Jaz... jadu, det är ett par crocs-kopior köpta på skokanonen... vägrade betala hutlöst för de "riktiga" ... så har han en bil och en "diamant" på ena skon, superlycklig!

Nu ska jag in till lillstan o köpa ett fotbollsmål!

• Hannnas

Jaz... Måns är oxå röda

• Hannnas

SÅ... tillbaks från lillstan, o fotbollsmålet är monterat o står nu o glänser på tomten ska bli såå kul att hämta M på dagis sen o visa honom

AE... jag kan inte peppa så mkt då jag inte har någon erfarenhet av egypten MEN det är en resa ni ska göra ju! underbart att komma iväg o få njuta hela familjen o några tusenlappar mer som KVresan hade kostat hade säkert inte gjort er gladare

Vi ska oxå iväg på en AI-resa nästa år, hösten har vi tänkt, typ slutet okt, början nov... några tips på vart man kan åka? inte fööör dyrt (ej thailand mao) o vaarmt ska det vara... idéer?

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-06-04 12:31:51 följande:
    nån som vet hur magkatarr känns?
    o det kan göra ONT som fan! jag hade det, på gränsen till magsår för ganska många år sen o det gjorde huur ont som helst! fy...

AE... jaaaa svårt att övertala maken om det bara han har fixerat sig vid att han inte vill dit fattar inte! *mutter* men men övertalning o kanske lite fina bilder från er resa sen så är det kanske klappat o klart
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-06-04 12:42:38 följande:
    Är han rädd för oroligheter? För det var jag. Men på Fritidsresor hävdar de att de aldrig någonsin haft en attack på något av deras resorter. Men vi ska å andra sidan inte ut på massa utflykter heller.Kap Verde är ju ett alternativ då kanske. Har ni drygt ett år på er att spara hinner ni väl det. Då verkar Boavista vara den bästa ön, utav de charteröarna som finns.Annars finns ju Kanarieöarna, men det känns inte lika varmt och solsäkert i november.
    Vad kostar en resa till kapverde? kommer inte spara får rotavdraget nästa sommar så vi ska göra altan o en resa tänkte vi

Jepp tror han är rädd för oroligheter onödigt tycker ju jag...
  • Hannnas

AE... 40' är lite väl saftigt känner jag, för även om vi skulle ha de pengarna så finns det så många hål att stoppa i gällande huset så näää det blir ju bara för mkt känner jag... säkert underbart dock..

Hade väl mer tänkt mig en resa för runt 20 max 30... o gärna 10 dagar... 1v känns för lite men 2 känns lite väl mkt med dessa små...

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-06-04 13:06:56 följande:
    tack. men tycker inte det är så mycket som stämmer. har ju inte alls ont, bara illamående.jaja, ska lägga mig en stund nu iaf.
    tycker du ska ringa VC faktiskt, kolla upp det...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7