Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

lurksmulan skrev 2009-06-06 19:30:04 följande:
    Jag sitter och väntar på landskampen!Vi har haft en jobbig dag, Laban har varit på ett uselt och väldigt bråkigt humör hela dagen. Och Polly har trillat ner från en stol rakt i elementet med huvudet före. Sen trillade hon ner från sin matstol och slog i bakhuvudet. Efter det sa hon att hon har ont i huvudet, och det kan man ju förstå.Nu sover iaf båda barnen och lugnet lägger sig.
    ajajaaaaj stackars P! det var ju inget dåligt fall från stolen heller fy, när M ramlade från bordet slog han ju i bakhuvudet med o guuud så rädd jag blev, sa ju oxå att han fick ont i huvudet men Polly slog ju sig betyydligt värre, o elementet med! ingen kul dag för henne... fy... värsta som finns när ens barn slår sig...

Gillar inte fotboll ALLS o ännu mindre när man blir övergiven för det.. fy fy fyyyy
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

T... nä fy stackars L ja jag fattar inte heller hur det kan gå från noll till så uppfrätt! måste vara jättehemskt för henne

• Hannnas

MissF... ohh är din op redan nästa vecka? Hur känns det?? o JA JA JA du måste lära dig säga ifrån (lånar ut en del av mig till dig jag är grym på att ryta )

Jaz... visst är det! *mutter*.... gissa vart han är nu? spelar boll! fast han är hemma om 1h igen iaf o då får han serva mig med mat

Idag har jag röööstat fasen, läste på o donade, satt mig in i det hela iaf lite o jag har enl mig själv gjort ett bra val iaf... sen får vi väl se hur eländet slutar

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-06-07 19:47:39 följande:
    hahha..jag har oxå röstat, fast jag inte ville...
    ÅHHHH STOLT över dig nu!!
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-06-07 19:56:04 följande:
    Nu blev jag riktigt stolt över dig jag också! Vi har slösat bort denna fina dag till att ränna i affärer... Men så mycket som måste inhandlas hela tiden och jag drar inte gärna iväg och fixar sådant under veckorna. Hanna: Vågar man fråga vad du kom fram till? Vi blev ju riktigt engagerade här de sista dagarna så vi ska tom tillbringa kvällen med valvaka!
    Det blev faktiskt V tillslut! ville ju ha ett parti som var EU motståndare, o Junilistan stod högt på listan faktiskt men det som avgjorde var lönerna i slutändan... så jag röstade på ann-britt svensson som skänker bort sin "eu-lön" pga av värderingar som jag själv håller på
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-06-07 20:05:36 följande:
    *vrååålhungrig och lite ledsen över i morgon*
    Kommer gå såå bra! *tröstar*
  • Hannnas

Nu finns det liten förhandstitt på hur vårt badrum har blivit under "renoveringen" i bildgalleriet

Är en HEL del kvar ändå... ska upp en glasdörr med krysspöjs och tyg bakom på hörnskåpet
    Beslag på städskåpen
    Tyg under handfatet
    o en massa diverse inredning

• Hannnas
    2007 skrev 2009-06-08 10:06:24 följande:
    Riktigt fint badrum! Allt går verkligen i samma stil. Hur mås det annars???
    Fint o FULLT upp just för tillfället, måste nog gå ut med måns typ NU annars briserar väl allt
  • Hannnas

thezz... elkedjan tack

• Hannnas
    numberone skrev 2009-06-08 12:17:39 följande:
    AE:Ja det känns så viktigt att få iordning Ellens rum helt och det är det inte på långa vägar.... måste slänga mer färg på sängen och piffa. Det är bara en bråkdel av vad jag vill göra.... Vill sy kuddar till vardagsrummet men jag tror att jag får skicka bud till att köpa tyg på ikea (vet ju vad jag vill ha ) På onsdag ska jag till gekås en runda å se om jag hittar ett överkast som jag såg senast jag var där men då fanns det bara till enkelsäng... Jag är döööö löjlig men det är så viktigt att få iordning för mig....
    Vad var det för överkast?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7