Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

NO ja en till om 1 år känns kanske liiite väl häftigt kan jag tänka mig

Magda... härlig dag! avis på dina jordgubbar!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lurk... nä R är jättesvårt, börjar komma emellanåt men absolut långt ifrån alltid... R blir J som du säger och även V är svårt, blir F...

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-27 17:33:26 följande:
    Hej hej... Läget här då??? Idag firar vi bröllopsdag, så skål på er!!!!
    GRATTIS på er dag vännen Hälsa M o krama honom från oss
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-05-27 19:24:04 följande:
    Grattis på bröllopsdagen jazzy!Hemma hos oss laddar vi för Champions League-finalen ikväll.
    *kräks*
  • Hannnas

zago... jaa visste inte att hon hade de hjärtanen har letat som en tok åt thezz både i stan o på nätet o så finns de där hennes första dag idag

själv har jag shoppat en låda att slänga ner sminket i, vill ha det framme men tycker det är såå fult o stökigt så det bidde en sån här http://www.pinglan.se/Product.aspx?ProductID=165

thezz... hon är ju jätteduktig! varför jämföra... betyder ju nada eg sånt

• Hannnas

Heeej tjejjer

Idag har det varit full rulle, likaså igår.. hinner inte med datorn Igår var jag iväg o storhandlade, sen lunch på thaien med A, underbart! vi är stammisar där så vi var de enda som fick dra med barnvagnen in i restaurangen mitt under lunchrusning (hade 2 vagnar framför oss i kön in) känns nästan knas, men helt underbart bemötande annars! sen var det raskt hem stäääda o fixa, hämta M på dagis o leka... *pust* skulle haft besök från skåne igår men damen ifråga hade trampat snett o hamnat på AVC

Idag kom besöket ist, så hela fm har bestått av blöjbyten, amning, lek och förbereda alla varianter av mat (måns och grill för 8p)...

NU är jag här, med ett glas rött tjoohooo

Lurk... härligt att höra att det gick så bra med lappen! *hejja laban*

Cia... det är den vi ska köpa! kikade på den i feb när vi var på ikea sist gullig du är som tänker på oss

Nu ska jag läsa tillbaks lite...

• Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-05-29 19:29:34 följande:
    *skålar med Hanna*Här är det ett glas vitt! JUSTer: Om du nånsin kikar in här för tillfället så går Gärdesloppet av stapeln på söndag...
    niiiice

*ammar*
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-05-29 19:45:03 följande:
    Hanna: Förresten, du vet väl att kirskålen är ätbar?? Här är det numera nästan lunch för mig för dom späda rackarna som dyker upp rensas dagligen och åker ner i magen...
    what? tror jag hört men inte tänkt på mer än så... HUR i fasen äter du dem?

*mord på kålen*

Har ni spjälisen vandrandes el ... min donna vägrar sova i egen säng, på dagen går det finfint men inte nattetid då ska hon ligga klistrad intill mig

Matar du nåt nattetid el hur ser det ut hos er?
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-05-29 20:32:55 följande:
    HannahAmmar du fast du dricker vin?
    självklart! finns absolut ingen anledning att inte amma då...

Lättja... hahaaaa du ÄR underbar ... nä kan väl inte säga att jag nattammar... första målet mellan 05-06...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7