Hannnas skrev 2009-04-15 15:19:45 följande:
GoEftermiddag tjejjerGanska nyss hemkommen från stan, varit hos
BM, tjejjen är rejält långt ner o hon undrade om jag inte hade väldans ONT mellan benen av detta o JO det har jag ju sitter benhårt fixerad nu oxå så det är verkligen en tidsfråga, nu börjar jag själv fundera på om det inte blir bebis till helgen här men hon får gäärna dröjja till nästa helg M hade en febertopp inatt på nästan 40gr bara sådär från ingenstans var borta på morgonen o nere i 36.6 igen... o nu när jag hämtat han på dagis har han feber igen... jäkla vårväder! jajaNO... säg nu luris grattis till tid även om jag inte vet Angie.. ohh roligt roligt ska bli väldans kul att se bilder sen!AE... vi har en midbec i Måns rum, o kommer ha midbec i badrummet med olika kollektioner såklart
Ohh, vilken tapet? Har du bilder?
Hannnas skrev 2009-04-15 15:23:17 följande:
Fick lära mig nåt nytt idag med förresten... Hade en kanon
BM idag, inte min vanliga
mao o hon berättade att SD gör tydligen ofta ondare hos andraföderskor än förstföderskor... o att även eftervärkarna kan bli värre o göra ondare... o i mitt fall stämmer det verkligen ang SD.... har vaknat flera gånger inatt av hårda onda SD o det hade jag aldrig probs med Måns... Sen fick jag order om att OM vattnet går hemma så ska det ringas ambulans... herregud
Japp, det kan jag skriva under på. Med Isabel hade jag inga onda förvärkar. Med Vincent trodde jag ibland att jag skulle förlossningen höll på att starta. Och eftervärkarna efter Vincent var INTE trevliga. Kommer ihåg att jag och en annan andragångsmamma på Mölndals sjukhus satt och beklagade oss över dessa förbannade eftervärkar.
Jag som inte ens födde vanligt, men eftervärkarna slapp jag ändå inte...