-
Jag fattar noll! Vilken säng? Jag vill också se.Hannnas skrev 2009-04-03 10:50:07 följande:Kick... jäättesöta shorts! Nästan likadana hade M i somras o visst är junosängen uuuuuunderbar! men apdyr som du säger.. fy fy
-
Morrn!
Inga nya bebisar?
-
Morrn!
Jösses, snart vankas det fler bebisar i tråden. Inte alls långt kvar nu ju för er Hanna och Thezz!
-
Jaja, stoppa du huvudet i sanden ett tag till, men ut ska hon ju.Hannnas skrev 2009-04-07 10:30:02 följande:sccchhhyyyyyyy
-
*trallar med Hanna och täcker över hennes strutshuvud med mer sand* Tralalalalalalaaa!
-
God förmiddag!
Spring: SÅ kul att se dig! Hur är det? Hur går det för lille Daniel? Har han nån kontakt med sin far? Hur mår din dotter? Hur går det med kärleken? Berätta berätta!
-
Välkommen hem Lurkan! Låter läskigt det där med Polly!
jessica: Vad skönt att UL:et såg bra ut.
-
Vad stark du är Spring! Och du verkar lyckas alldeles utmärkt själv. Vad tråkigt att Daniel inte har någon vidare kontakt med sin far. J-vla karlskrälle, hur kan man ignorera sitt ena barn?! *arg så det kokar* Har du någon back-up, i form av föräldrar, goda vänner, syskon?Springflowers skrev 2009-04-08 11:47:19 följande:After eight... Hej du Ja, det var ett tag sedan. Men jag hinner inte med datorn riktigt. Man är ju ensamstående med 2 barn, iaf varannan vecka. En vecka är Cecilia hos sin pappa.Det är bra med oss. Cecilia mår bra nu, tycker jag. Men hon frågar ibland om inte hennes pappa kan bo här. Men man får ju säga att han inte bor här o att han bor med sin Kit. Och då slutar hon att fråga. Hon älskar sin bror, hon vill gärna hjälpa till o bada honom eller smörja honom. Han har en väldigt torr hud.Han sover bra tycker jag. Om natten sover han 6-8 timmar. Somnar mellan 23-00 o sover till 7-8, och det är helt OK.Han gillar inte smakisar ännu, har provat några ggr, så det blir NAN 2 ett tag till.På tisdag ska det vägas o mätas plus vaccination. Jag undrar vad han väger då. För han är en liten buddha om man säger så. Förra månaden när han var 4 mån så var han 61 cm o han vägde 6,7 kg. En riktig liten bamsing.Det är stor skillnad med vägningen på Daniel o Cecilia. För när Cecilia var 1 år så vägde hon 7,6 kg. Och jag tror att Daniel väger däromkring nu.Ja du, mitt ex verkar skita i Daniel. Han har sett honom 2 ggr, men bara då när han har hämtat eller lämnat Cecilia. Annars så har han inte hört av sig o frågat hur det är med honom. Fattar verkligen inte!!! Och till kärleken så har jag ingen. Han som jag blev ihop med när jag var gravid lämnade mig 3 v innan Daniel föddes. Han blev rädd o osäker på att han skulle klara detta med Daniel o Cecilia. Och ändå frågade jag honom flera ggr i början av förhållandet om han skulle klara av det. Så jag har varken tid eller lust med en till karla jäkel som inte vet vad han vill. Jag lägger all min energi o kärlek på mina barn. Speciellt på Cecilia, som jag ser varannan vecka. Det är tufft.
Samtidigt kan man kanske inteklandra killen du blev ihop med under graviditeten. Det är ju väldigt synd att han fegade ur, men bättre att han gjorde det då, än flera år senare när barnen hunnit fästa sig vid honom. Eller?
Tids nog kommer du att hitta någon ny som kan uppskatta dig för den du är.
Jag förstår att det är tufft att vara ifrån Cecilia. Jag vet inte hur jag skulle orkat att inte träffa mitt barn mer än varannan vecka. Tur då att du ändå har Daniel också.
Jag tycker att du verkar jättestark, all heder åt dig. Kram! -
Arg och ledsen i dag. Arg fortfarande efter ett BM-besök i går. Har bloggat av mig.
Lite ledsen för Davids morfar ligger för döden och har inte många timmar kvar. Vi ska ju åka upp dit i morgon, till Davids mamma och fira påsk. Men nu kommer vi troligtvis inte hinna träffa honom. Jag sa till D att vi kunde sticka tidigare från jobbet, slänga ner lite packning och åka upp, men han trodde ändå inte att vi skulle hinna. Det tar ju tre timmar upp.
-
GLAD PÅSK alla! Nu packar jag ihop för helgen. Kanske kikar in från svärmors dator i helgen, men det är inte säkert.
Kram!