Pladderbebisarna Del 7
Angiee... tror bara det skiljer vad man själv lägger för värdering i det lägger man ingen större värdering i ordet så är det ju inget med det utan då är det ju bara ett ord så att säga, som du säger likaväl som älskling el annat
För MIG är det en grund i det, att placera en person i fack redan innan det själv fått välja så att säga... men det är ju hur JAG ser på det jag anser inte att andra som kallar sina barn dessa ord har "fel" på nåt sätt utan det är ju högst personligt beroende på hur man ser på det bara
För MIG återigen så är jag ingen typisk "tjejtjej" så det är väl därför jag inte gillar "pojk o flick"typiska saker OM inte barnet själv väljer det... Måns t ex väljer ju ofta rosa före blått t ex o många mammor anser ju att DET är helt fel att låta honom göra... menar, tapeten vi har i Måns rum, har en känsla av att måånga mammor hade valt den till ett flickrum ist t ex
Sen har allt sina gränser helt klart, jag köper ju t ex klänningar till Y... men jag skulle nog inte neka M en klänning sen om han säger att han vill ha en