Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

angiee skrev 2009-04-29 09:49:00 följande:
    Nu har jag sökt förskola i den nya kommunen vi ska flytta till Svårt att veta vad eller vilken som är "bäst" s¨nu har jag helt & hållet gått på avstånd!Det är ganska långt till alla förskolor från vårt hus, minsta är 1,1 km - lite mer än vad vi har i dagsläget, ca 200 m
    Du kan inte besöka förskolan/förskolorna? så får du lite mer kött på benen

Här ligger dagis på tomtgräns, har t o m en trappa upp från vår tomt rakt in på dagis hihi
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-29 09:55:34 följande:
    HannahÄh, det finns bara ett par 3 stycken att välja mellan så jag valde dem, det får bli som det blir. Valde en privat som 1a alt. Tror det blir bra
    Blir säkert bra o 200m från huset är kanon!
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-29 09:58:16 följande:
    Näej, nu missuppfattade du NU har vi ca 200 m till förskolan, vi kommer att få minst 1,1 km när vi flyttar Bränna fläsk!

ahaa jamen det går fort att gå ändå hellre det än 1 mil liksom...

Fattar heller inte varför det inte händer nåt fy fan rent ut sagt...

• Hannnas

Cia... vi bor oxå på landet

• Hannnas
    Cia o krabaten skrev 2009-04-29 10:22:11 följande:
    Hannah: inte lika mycket som vi gör gissar jag
    vet inte hur ni bor men uppenbarligen inte vi bor ju i ett liiiitet samhälle så ensamt är det ju inte iaf
  • Hannnas

Hej hej

NÄ inget vatten har gått men värkarna har blivit ondare iaf dock inte regelbundna el så ofta än MEN det händer iaf nåt!! *tjoar*

*ska läsa igenom*

Varit hos BM förresten, hon vägrade hinnsvepning utan läkare och sen kunde hon inte känna tappen... men vad fan det vet jag ju för den är väck! beskrev vad jag själv hade kännt o hon tycker det låter som att jag har börjat öppna mig iaf.. men men det vet i fasen ju, jag kan ju inte sånt

• Hannnas

Cia... vårt samhälle är inte så mkt mer än några villor, en kyrka och dagis/skola 1-6 brevid vårt hus just liten ica ligger några kilometer bort i ett än mindre samhälle som eg räknas till byn och närmsta lillstad (ulricehamn) ligger 1.5 mil bort, Borås 2.7 mil bort löööv.

• Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-29 11:45:42 följande:
    Bostadstjejer.www.fastighetsbyran.se/Objekt/?type=search&pa...Kan nog få ner detta till 875 000:- typ.Ska gå på visning i alla fall, de som bor där vill flytta omgående å har redan lägenhet.. mäklaren sa i alla fall 900 000:- kanske går å få ner lite till...Vad tycker ni?
    FINT, lite att pyssla med men inget akut ju o ang värmen så är det som lurk säger att elen värmer rubbet, pannan är en elpanna med elpatroner iom att det är vattenburet finns ju kanonmöjligheter till alternativ, t ex luft/vatten pump som drar ner kostnaden rejält är inte så dyrt heller...iom att ni redan har vattenburna radiatorer
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-29 16:13:15 följande:
    Men BRA Hannah! Nu kommer snart Y med buller & bång. Imorgon! Vendla är nyklippt & jättesöt! Världens drygast unge dock! Hon har börjat slåss, vråla ilsket, slår på saker i hemmet när hon blir tillsagd & dylikt. TROTS?
    nja det tror jag dock inte! hoppas hoppas innan helgen är slut iaf... vi snackar alltså värkar som inte gör så fasansfullt ont, de Känns o man stannar upp så att säga men ont är en överdrift men det är tydligt i ryggslutet iaf... o de är sällan de kommer, ibland 10 min intervall, ibland 20 o ibland 30...
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-29 16:19:03 följande:
    imorgon
    gärna men det tror jag inte men gladeligen
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7