Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

angiee skrev 2009-04-21 09:34:29 följande:
    Jag vet inte VAD vi skulle göra ärligt talat! Jag måste gå klart skolan, vi ska flytta till jul & har inte råd med ett till barn som det är nu. Inte fören tidigast om 1,5 år kan det komma en skrutt.... Måste sexstrejka nu om det är så att man KAN bli på tjocken på de där ynka 1-2 % med spiral....
    Du... jag tycker du ska kila iväg idag o införskaffa ett test, du kommer oroa dig o ha detta i bakhuvudet hela dagen annars

O jag kommer vara nyf...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:39:02 följande:
    hahahah  Nej det skiter jag nog i, väntar nån vecka till. Är absolut inte orolig att det skulle vara ett + på G här!  Se till att kläcka bebis du nu istället för att vara nyfis
    tok bättre att kolla i tid ju OM det skulle vara nåt så att du har valmöjlighet OM du vill...

O sen ÄR jag nyf kläcker väl Y nästa vecka när du testar annars fattar du väl
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:44:58 följande:
    Jaha, så nu hänger det på mig????
    jamen det är ju klart, vad tror du
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:50:16 följande:
    Attans... Då kommer ju Y:et aldrig ut
    Jamen det är ju det jag säger ongen har växt fast
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:59:32 följande:
    hur gjorde du för att Månsingen skulle komma ut?
    Näru... inte nåt... surade
  • Hannnas
    numberone skrev 2009-04-21 10:40:40 följande:
    hanna:här är bild på mitt fynd sen igår www.smultronochnyckelpigor.blogspot.com

GRYMT fint! Jätteavis! skulle nästan göra vad som för att ta mig till GKs jue kanon!!

Själv var jag inne i stan precis o köpte mig en ny fin liten prisma o en liten ljushängare i glas till fönstret Nu hänger det glitter i nästan alla mina fönster

Angiee... öhhh what shit vilken konstig människa o precis som du säger är det vl vi vuxna som sätter ribban, fy fan så dåligt!

Lurk... beror på vad du menar med buffert? vi hade ca 220 men allt var ju planerat till div inköp o renoveringar... vi hade 20 utöver detta som bara var planerat som "flyttpengar" sånt som går åt som "flyttspill" o det gick snabbt åt kan jag säga... fy...

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 12:31:57 följande:
    Nybakt bröd med smör! *mums*
    åhhhh KOM HIT
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 12:40:37 följande:
    *lipar*
    näää varför?

Häääärligt med vinkyl dricker dock mest rött men lyyyx är nice diggar ju särskilt det i valnöt i ert kök
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 12:46:19 följande:
    Vi dricker bara rött men kan ju ha det i en viknkyl ändå! VA anslutningen är inräknad i en "uppskattad kolumn" i kalkylen, det går inte att riktigt veta vad det kommer kosta
    Klart man kan
  • Hannnas

kostar inte framdragning av telia, kopparlina ca 20' ?? el det är en siffra jag minns från när vi planerade bygga men kan ju vara helt galet..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7