Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

thezz.... vad fasen gör du inne o är grön *morr*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-20 18:22:52 följande:
    Hej hej....Inga bebisar på g?? Nu har vi deklarerat...
    gahhh deklarera måste jag göra o jag vet inte när det ska hinnas med har ju bostadsrätten att deklarera iår o mäklaren lovade hjälpa o jag vet inte när det ska hinnas med
  • Hannnas
    numberone skrev 2009-04-20 18:56:21 följande:
    The lovely GEKÅS!!! 89 ynka kronor för en som de tar 299kr/m äkta... lägger ut i bloggen ikväll
    ohooo avis!
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 19:42:42 följande:
    Halloj...Ja vad gör jag h'är och är grön? bra fråga?En bra sak idag iallafall! R kommer inte åka till gbg 2,5 vecka. Tycker det är så lättande i smyg..Imorse hade jag världens tryck neråt, jag är inte snabb i skorna nu iallafall... Kanske kan få komma till fl innan veckan är över iaf..Lurka: Vad duktig Polly var med toan!!!!Zago: Lycka till med huset! Ang sms så har jag nog ingens nummer att smsa..
    Men guuuuud så SKÖNT, o vaddå smyg jag hade fasen dansat hulahula hemma! gud så skönt!

O välkommen till min "tryck"klubb, fy fasen, o bredbent som en ko går man... ajaj
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 19:49:10 följande:
    Det roliga är att det var R:s chef som inte tyckte han skulle åka...Ja antagligen så trycker det för att det tänker hända ngt snart, eller så är det ett tryck som borde varit här för två veckor sen och som jag kommer få dras med i två veckor nu istället...Har ju iaf fortf chans på mitt datumtips, R:s har redan spruckit
    Jaaa vi har samma datum va?

Vilken bra chef! *guld*
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:03:31 följande:
    Hanna, ja jag tror det va, typ om ett par dgr i veckan Zago, ja skönt faktiskt... Inte minst för L tror jag, hon kommer nog behöva han mest..
    Jepp 23:e gäller det fast jag vill gärna skjuta mitt till 26:e så jag hoppas på det på ett sätt... å andra sidan vill jag ha ut ongen NU *suck*

Finns det liksom NÅT som INTE gör ONT just nu
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:08:45 följande:
    Hanna, ja du 23 funkar... dock inte imorgon nu bara för jag har precis bokat inte en lunchdate Ja inatt var det mkt besvärligt faktiskt. men jag kommer igång ganska bra under dagen oftast och har inte några besvär av ngt sen. Förutom att det trycker mer nu.. typ sen igår och idag..De få sd jag har också har blivit lite kraftigare... så framåt går det säkert ... dock väldans sakta..
    Hur var det allt började med L, om du tänker på tryck o SD o sånt?

Jag har mkt onda SD numera, nätterna med, men det är tydligen vanligt hos andraföderskor sa min senaste BM, men det måste ju vara nåt bra iaf, att det händer NÅT... *hopp*
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:17:23 följande:
    tryck hade jag nog tidigare, men hon låg ju fixerad ett bra tag innan också.. Annars så hade jag ju ordnetliga förvärkar som började på onsdagen och hon kom ju på lördagkväll (antaligen i latensfas fortfarande då). Så ska det gå samma väg där så har jag ju minst en vecka på mig typ Dock känner jag inget ont eller ngt på nätterna. SD gör inte ont nu heller, bara att det börjar bli obekväma.
    har du förvärkar nu *hoppas* ?
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-20 20:20:56 följande:
    Haha, you wish! Inte så långt ögat når..
    haha ja inte här heller el inte idag iaf ... o inget på G öht... *mutter* jaja jag är faktiskt inte så depp för det än ändå... men det lär komma efter helgen... DÅ ska jag sura sönder tråden
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7