Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

angiee skrev 2009-04-17 10:52:17 följande:
    haha, spännande, hoppas det passar! Inga bilder på kaklet men det kommer vara stora vita plattor på väggen, va 30*20 cm tror jag & så lite mindre mörkbruna på golvet + samma inkaklat på karet & en vägg i duschörnan i brunt
    Låter kanonsnyggt! ingen liten valnötsdetalj som går att få in? alltid roligt att länka samman rum lite o det kan ju passa kanske
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-17 11:04:40 följande:
    Ingen som hört nått från Yhezz?
    Enl bloggen är hennes dator paj..
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-17 11:26:36 följande:
    Hanna:aaah okej ;) trodde de var bebis på g =)
    Jamen det är ju det vi hoppas på ändå

*hejjar som fasen*

Själv bakar jag silviakaka nu *mums*
  • Hannnas

Funderar på att slänga ihop en plåt med snickersrutor med

• Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-17 12:06:17 följande:
    Oh så gott!Önskar jag hade ork å baka lite själv..
    Ja man får ta sig i kragen mellan varven.. iof bakar jag rätt ofta numera när vi har frys (el normalstor ska jag väl säga ) o vi fikar rätt ofta... vägrar äta "köpebröd"... över min döda kropp
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-17 12:48:46 följande:
    Hanna: Vad är silviakaka?

Jadu, som ljusa kärleksmums ser de ut man gör i långpanna, en sockerkaksbotten och sen en ljus glasyr baserad på smör/socker/äggulor o vanilj o så kokos på det

Jag är nog en liten kvinna jag, väger 67 idag har gått upp iaf 13kg nu... så vi får väl se vad jag väger på förlossningen sen men får väl räkna med 1kg till iaf...

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-17 13:28:45 följande:
    hanna- du ÄR en liten kvinna Hur lång är du?Själv är jag 177 cm...dvs lååång...
    Åhhh GE mig dina vackra centimetrar jag är 168 idag har krympt 2 så medellängd exakt även om jag tycker det är yttepytte
    Honeyflowers skrev 2009-04-17 13:31:26 följande:
    hanna: åhh smaskigt, har recept att dela med dig av??

http://www.receptbankenskokbok.se/viewtopic.php?p=4494

O herregud tjejjer, ni är ju lååånga o det är jag grymt avis på tar lätt några kilon mer o era centimetrar

• Hannnas

angiee... säger som AE, det var inte sakta utan kanonsnabb viktnedgång!

Zago... så lite så har inte provätit just detta än men de är ju rätt likvärdiga o jag älskar silviakakor Imorgon ska jag slänga ihop snickersrutorna

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-17 14:55:20 följande:
    Hanna: det var rätt mycket av alla ingredienser till själva kakan, men då blir det kanske bara "mera" kaka

ja det är ju till en långpanna så därför så mkt av det mesta

AE... hahaaa "snickarrutor" det skulle passa här hemma nu iaf vad fasen det nu är

Snickarn har precis fått iordning mina dörrar till städskåpen ska ju ha slagen på utsidan ist för insidan o det blir verkligen så snyggt nu ska de målas o så ska vi hitta lämliga gångjärn som ska ligga på utsidan

Lurk.. ja det var lite väl högt räknat men det är ju bra att kolla om man klarar en marginal.. däremot tycker inte jag personligen ni ska binda nåt de närmsta 1 1/2 året iaf... bara en tanke...

NO... såå liten är hon väl inte el? Hur gammal är hon nu?

• Hannnas
    numberone skrev 2009-04-17 15:24:49 följande:
    HF:Hon har ju kraftiga spänningar i kroppen som gör att det går åt mycket mer energi än för ett vanligt barn så hon skulle behöva äta massor mer men det går inte att få i henne mer.... Hanna: Ellen har ingen kurva, hon har ett rakt streck i sin viktuppgång. Hon har stått i princip helt still sen i dec. och borde väga 1-1,5 kg mer än hon gör... Hon är 10 månader...
    ahh då förstår jag... hoppas det vänder snart iaf
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7