Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

MagdaA skrev 2009-04-14 11:36:52 följande:
    sover inte M nått på dagarna nu?här har vi just avklarat lunchen. A åt som en häst. snart dax för middagsluren = promenad för mig och hunden.
    Olika... på dagis gör han alltid det men inte hemma... igår gick han upp 06:50 o sen var han vaken till läggdags 19:00... idag tog han en liten lur på FM här... men ja det varierar... aldrig mer än 45 min iaf...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... mm det skiljer hur mkt som helst på ungar, kul faktiskt

• Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-14 14:47:11 följande:
    Halloj!!!Min lilleman MÅSTE sova fm +em 1,5 timma båda ggr. Dom dagarna han inte gör det (pga öppna f,bvc eller annat) så är det kaos. Då fungerar inget som har med rutiner att göra. Medans andra barn ifrån tex vår mammagrupp inte sover nåt på dagarna. Föressten,jag fick veta min nya lön idag. 2000:- i ökning. Det känns toppen!!! Så nu har jag ringt fk mm.
    GRATTIS så härligt
  • Hannnas
    MizzLizzy skrev 2009-04-14 15:42:45 följande:
    Hej, helt ego kikar jag bara in för att säga att jag idag sett en liten sprattlande krabat på hela 34 mm Känns helt fantastiskt och nu vågar man väl börja tro lite grand på detta. Mamma har tagit F på en promenad för att jag ska få sova en stund, har inte sovit så mkt i natt..., så jag kan tyvärr inte stanna nu. Men ses snart.Hoppas att ni har det bra!KRAMHar även varit på dagis första gången idag med lillan och so far so good
    GRATTIS GRATTIS så roligt att höra Försök njuta så mkt du kan nu
  • Hannnas

Lurk... usch så trist låter mer som en personlig konflikt mellan "joppen" o J Hälsa J så mkt!!

Surt med visningen med, varför blev det uppskjutet?

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-14 17:33:40 följande:
    Nu har vi skrivit på alla papper på banken & gjort slutbeställning på huset. Dvs valt lister, dörrar, golv, etc etc. MYCKET & ROLIGT!!!!!!!!!! Nu vill vi bara sätta spaden i backen!
    KUL vad blir det för nåt? jättekul att se ju

Roliga här idag är att det fattas 30 kakelplattor o det tar nästan 1v (om vi inte kan få dem express) innan vi får dem... *mutter*
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-14 18:51:12 följande:
    Hanna: Det sa hans chef också. Grejen är ju den att den där killen har varit förvaltare för området i en månad och J har varit borta två veckor av den månaden, så han har ju inte haft någon vidare lång tid på sig att bilda sig en uppfattning heller.Visningen blev uppskjuten för att säljarna håller på och fixar en del med huset, när vi var där höll de på med staketen och sånt och de vill väl bli klara innan de släpper dit folk.
    Konstigt att det får gå till så om cheferna är medvetna om att det är en pers.konflikt o det bara har jobbat ihop 2v låter som en oerhört barnslig "joppe" tycker jag...

Såå tröött nu, orkar inte ens hjälpa A med målningen o det är så mkt har dåligt samvete, men jag nanar nog nu...

Natti o ha en fin dag imorgon, själv ska jag iväg under dagen, till BM bl a mm... v40 imorgon
  • Hannnas

GoEftermiddag tjejjer

Ganska nyss hemkommen från stan, varit hos BM, tjejjen är rejält långt ner o hon undrade om jag inte hade väldans ONT mellan benen av detta o JO det har jag ju sitter benhårt fixerad nu oxå så det är verkligen en tidsfråga, nu börjar jag själv fundera på om det inte blir bebis till helgen här men hon får gäärna dröjja till nästa helg

M hade en febertopp inatt på nästan 40gr bara sådär från ingenstans var borta på morgonen o nere i 36.6 igen... o nu när jag hämtat han på dagis har han feber igen... jäkla vårväder! jaja

NO... säg nu luris grattis till tid även om jag inte vet

Angie.. ohh roligt roligt ska bli väldans kul att se bilder sen!

AE... vi har en midbec i Måns rum, o kommer ha midbec i badrummet med olika kollektioner såklart

• Hannnas

Fick lära mig nåt nytt idag med förresten... Hade en kanon BM idag, inte min vanliga mao o hon berättade att SD gör tydligen ofta ondare hos andraföderskor än förstföderskor... o att även eftervärkarna kan bli värre o göra ondare... o i mitt fall stämmer det verkligen ang SD.... har vaknat flera gånger inatt av hårda onda SD o det hade jag aldrig probs med Måns...

Sen fick jag order om att OM vattnet går hemma så ska det ringas ambulans... herregud

• Hannnas

AE... jepp finns under renovering

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7