Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

jazzy skrev 2009-04-07 13:40:34 följande:
    usch...fick bara 3% i löneökning!!!!!!!!
    Men du... 3% är rätt mkt ändå... men sen kom det inte inom avtalat väl?? o DET är störigt!!!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-07 14:29:33 följande:
    näää, det var det som var grejen.. 3% är inte så mkt. det fick jag förra året när jag var F ledig...sjukt!!!!!
    Tycker trots det attt3% är bra, hos oss ska man vara glad om man får 2%.... vad sa de när du nämnde det muntliga avtalet, för det gjorde du väl?
  • Hannnas

Zago... uscha vad jag lider med dig o ditt illamående ... vet inte vad du ska ha på emil faktiskt... dagis sa till mig idag att de ska vara utklädda här imorgon med men jag har faktiskt inget sånt, nada! så de får fixa det själva... orkar inte med sånt just nu heller...

• Hannnas

zago... skulle aldrig i livet måla M i nyllet med kajal nu, han skulle hata att ta bort det o ändå inte fatta grejjen med det än så det skulle kännas så onödigt, bara för att jag skulle tycka det var sött..

Så jag förstår dig... gå dit ändå o skit i det det är ju inte hela världen

• Hannnas

Vad blev det för ny mobil? jag köpte en ny för ett par veckor sen med

• Hannnas

Ingen dålig grej du har köpt zago!!

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-07 17:20:51 följande:
    slingrade sig,  såklart... minimum är  3% tror jag för oss i Lärarförbundet.
    Hos oss brukar det ligga runt 2% o det är ändå ingen garanti för NÅGON procent ens... hårt är det
    zagolik skrev 2009-04-07 17:56:30 följande:
    Nä,lite väl kanske men jag har inte unnat mig något på jag vet inte hur länge och jag lyssnar jätte mkt på musik och tar mkt bilder och har väl alltid velat haft en lite bättre mobil. Så nu slog jag till! Emil pajade ju min andra men denna kommer han inte i närheten av!!! Den du har kollade jag med på. Fin design.Det är pekskärm på den va??
    Jepp pekskärm sen skiter jag helt i allt som den gör bara man hör när den ringer typ o jag kan ringa från den i nödfall jag avskyr allt som har med telefoner att göra

*motvalls kärring*
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 20:42:53 följande:
    kväller....Har varit fullt upp idag, tänk vad det är jobbigt att vara ledig. man hinner nada medan L är på dagis. Och ikväll har hon varit ett monster som bara skrikit timmar i sträck. Och nu haar vi inget godis hemma .... Vill ju ha!Hoppas iaf att ni har det fint och haft skön dag isolen...
    Inget gott i frysen?

*springer o hämtar en kärleksmums*

Min mage har de senaste 2 dygnen sjunkt rejält!! shit, t o m så att jag ser skillnad o det har isat o ilat mkt så jag tror inte lilla damen är rörlig längre utan snarare ruckbar fix tror jag inte hon blir innan tätt inpå förlossningen...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-07 20:49:27 följande:
    Hanna, det är rensat på gott i frysen..... tyvärr. har rensat de tre sista kanelisarna precis..När ska du till bm nästa gång då? Jag har mer tryck neråt och det ilar bra, men det har de ju gjort hela tiden så bebis har nog inte hittat ner än.. Ska ju på koll om en vecka så får se då
    Ska dit på torsdag...

Bläk för tom frys, jag har massa kanelisar men det är jag så sällan sugen på... du kan få!

Fattar du hur nära vi är nu! galet! jag har nog börjat inse det nu, för nu har jag börjat "vänta" lite så att säga...

Ska slänga upp tapeten i Måns rum imorgon iaf o sen får han flytta in lillgubben... usch vad det skär i mammahjärtat..
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7