Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:47:09 följande:
    Någon här som är insatt i konsumentfrågor förresten? Har ett jäkla problem kan man väl säga, men orkar inte dra det här om ingen kan hjälpa mig ändå!!
    så kan du ju inte säga, man blir ju jättanyf
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:52:04 följande:
    Klart jag kan
    jamen duu... jaja ja jag vet inte alls om jag kan hjälpa om jag inte vet vad det är iaf

Kollat KO på nätet?
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:59:02 följande:
    Japp, kollat där men står inget om just vår situation så... gäller vagnen iallafall.
    ok, du kan ju kontakta dem? mail?
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 20:02:18 följande:
    Ser att ombudet i vår kommun har telefontid i morgon så jag ska ringa då.
    Gör så... vågar man fråga, vad är det för fel på er pt?
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 20:07:06 följande:
    Ena spännet har pajjat så att man kan inte spänna ihop den vilket gör att hela chassit är säck och då kan man ju inte använda den heller, ostabilt som fan.
    meeen då... garantin då?
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 20:14:10 följande:
    Jo, den gäller. Problemet är företaget vi köpt den av, de sköter det svinigt osmidigt och har knappt hört av sig i ärendet. Först efter ett argt mail ringer de och reservdelen är inte ens skickad, ett nytt chassi vill de inte ge för det är för dyrt och de kan inte säga när reservdelen kan skickas, för de har inte själva fått den ännu 5,5 veckor sedan jag kontaktade dem om att den är trasig nu... så jag vill veta om jag kan kräva återköp.
    åhh så dåligt ja det bästa du kan göra är väl att kontakta KO direkt o fråga... svinigt dåligt o trist måste jag säga
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 20:20:47 följande:
    Ja, nu känner jag att måttet är rågat. De får ta tillbaka den så köper vi den i butik istället.
    usch så trist hur har 1klass det med frakter nuförtiden? för PTs sverigelager ligger i jkp så det är nästan ingen leveranstid därifrån... *en tanke*
  • Hannnas

Morron

Här är det en feberdag för M, så vi är hemma båda *suck* kanske var det sista dagen på dagis idag innan bebis ju o min sista ensamma dag... blä, jaja... bakar bullar nu iaf...

• Hannnas

Jess... snygg trappa!

Kick.... hoppas det löser sig fort iaf, för ni kan ju inte vara utan vagn

• Hannnas

2007... haha ja han får nog barnvakt även om han inte är frisk när vi ska till förlossningen

Jessica26 skrev 2009-04-16 09:27:43 följande:
    Hanna ska inte M vara på dagis när Ylva har kommit eller menar du bara att du inte kommer vara ensam sen
    Jorå, han ska vara på dagis tis-tors (15h) någon vecka efter Y har kommit men ja, som du säger aldrig mer ensam

Vi har oxå en PT vibe, är kanonnöjd än så länge, men då har vi ju inte provat den med syskondelen på så att säga... Köpte vår på 1klass o har hittills varit jättenöjda med servicen därifrån (köpte ju buggis där med)...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7