Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Hoppas alla får en bra dag.... Vi ska på släktträff och jag känner mig nervös inför att träffa alla som inte träffat ellen... Ibland upplever jag det som att folk tycker det är lite skamligt med att ha ett barn som inte är som alla andra... Vi ska ha med ellens gåstol så hon kommer definitivt att sticka ut ur mängden och väcka en massa frågor och blickar....

• numberone

AE:

*ggrrrr voff*  på dig som inte röstade  

Jag bara gråter här hemma av nervositet, frustration och trötthet. Har haft massa SD nu på morgonen och det känns så olustigt... Är livrädd att det ska sätta igång och att det ska bli "fel" läkare som jobbar så det blir kaos i hela upplevelsen återigen. Det är rörigt och smutsigt hemma ... jag orkar inte med ellens skrikande och jag vill bara sitta i ett hörn och låta tiden gå....

• numberone
    Honeyflowers skrev 2009-06-08 09:17:07 följande:
    no: KRAM vännen! Kan du inte be A att städa upp lite, så kanske det känns lite bättre, jag mår oxå dåligt när vi har det rörigt hemma hos oss! Efter lite röjning brukar allt kännas lite bättre. *Vet hur du känner det*
    Det är bara det att vi skulle behöva riva ut allt i hela huset och sen flytta in igen för att få ordning.... Vi har så mycket vi aldrig använder som bara ligger å skräpar och tar plats.... Nåja kanske en dag i sommar att vi hinner få lite iordning...

Blir orolig i själen av att vi inte fått målat klart allt vi skulle.... Det kommer bli kaos när bebisen kommer hem och nu är det för sent....
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7