Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

morn morn!

Ska åka till jobbet och jobba sista passet helt idag....kommer troligen inte jobba där mer sen, om de inte har något mer fast att erbjuda sen när lilla bebisen blivit dagis-stor men det lär de inte ha...

• numberone

Jag har aldrig fattat vad som är så bra med morden i midsommer.... Jag blev så besviken på sommartorpet och sommar med ernst förra året så nu vet jag inte vad jag ser fram emot på tv i sommar..... mer än att ligga i min egen soffa och inte i en sjukhussäng och glo. Jooooo Allsång (även om jag inte klarar av Anders Lundin *kräks*)

• numberone

Hanna:

Kan du sova utan bh?!?!?! Jag läckte som en jag vet inte vad och var tvungen att ha bh/top på mig med rejäla inlägg.....

• numberone
    Hannnas skrev 2009-05-10 14:36:00 följande:
    Min M har oxå haft feber i perioder i vintras utan andra symptom... tror inte de måste ha några symptom på annat direkt, men kul är det inte... pigg var han alltid med... knas... NO... nope läcker inte alls mkt, lite såklart men jag byter hellre top varje dag än sover med BH faktiskt.. får vänta tills "snäckkuren" är över...
    Va skönt!!! Jag var helt blöt....å inte låg inläggen still så jag fick dela på bindor och lägga i istället så det täckte rejält!
  • numberone
    Hannnas skrev 2009-05-10 14:38:40 följande:
    Men de satt fast
  • numberone

Hej hopp!!

Här känns det verkligen som om jag ska bli förälder för första gången... Går allt bra så är det såå mycket som skiljer mot när vi fick Ellen.

• numberone
    lurksmulan skrev 2009-05-13 09:37:05 följande:
    angiee: Ja det är som att knipa av kisstrålen. Som Kickan sa kan man be bm om hjälp så att man vet att man gör rätt.Här får man inte heller ha barnen på dagis om man är ledig en dag.
    *ligger på golvet och vrider mig av skratt* Jag tyckte det stog knipa av KIRSKÅLEN!
  • numberone

Cia o krabaten skrev 2009-05-13 09:54:29 följande:

NO: DU är "hjärntvättad" av allt ogräs
    Jag ser det ute i trädgården men låtsas som att det inte finns för då kanske det tröttnar och går iväg av sig själv

Kickan 84 skrev 2009-05-13 09:54:36 följande:
    NO: Även jag läste så, hahahahaha
    Tur, då är det inte jag som gått å blivit galen, hihi!
  • numberone
    MrsMurphy skrev 2009-05-13 12:12:14 följande:
    Snö: Usch, vad bökigt allt låter. Jag hoppas verkligen det ordnar sig för dig snart för sånt där kan verkligen bryta ner en fullständigt.No: Här dröms det om kirskål! Jag har startat krig mot eländet och innan jag greppade vad jag ställt till med så hade jag gett eländet fritt spelrum och antagligen spritt ut rötterna i en gigantisk rabatt med fräsch jord! Har man inget att göra så skaffar man sig onekligen att göra. Men nu är kriget i full gång och jag SKA VINNA!!!!!  Börjat mucka med mossan, maskrosorna och mördarsniglarna så här behövs ingen hobby iaf.
    Haha sommarn är räddad!!!
  • numberone

Är så in i bombens sur... Jag köpte en klädsel på Tradera till buggan, det stod fint skick + att jag frågade extra om bilderna var missvisande eller om det var så att klädseln var solblekt. Neee den va så fin så... Men ICKE! Sufletten är kanon blek och det skiljer enormt mycket på delarna. SKIT SUR! Så nu har jag mejlat och vill att säljaren ska ta tillbaka det.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7