Pladderbebisarna Del 7
Tar emot kramar och kramas tillbaka till alla goa mammor!!!
Tar emot kramar och kramas tillbaka till alla goa mammor!!!
Hej hej!
Idag har vi fullt upp med möte på dagis med personal från hab. sen ska vi gipsa ellens ben så hon får ett ståskal för ståträning.
Imorn hoppas vi kunna åka till ikea och köpa klart alla delar till badrummet.. har köpt kökssskåp men hälften av sakerna var slut....
På onsdag är det mvc och på kvällen ska anders och jag gå ut på restaurang och få lite tid ensamma. Ska bli jätte mysigt...
När är det ok att smörja in barnen i solkräm? Ellen skulle verkligen behöva i ansiktet å på benen.....
jag går å gräver ner mig nånstans... jag vill bara sitta å gråta! det händer ingenting hemma å vi har saker som måste bli klara innan bebisen kommer... jag orkar rent fysiskt att lyfta massa saker själv men att bära byrå å bokhyllor är nog inte det bästa just nu....
Hej hå! Igår var jag en liten satmara å tvingade pappa och Anders att bära utav bara helsike. Blir jätte bra när det blir klart! Det är ett par saker kvar som skall flyttas och så är det rullgardiner som skall sättas upp. Idag ska jag klippa mig (Tyvärr vill inte mitt hår bli så som jag vill men men) och ikväll ska vi ut å äta eftersom det inte blev av igår...
Ååååå Fifi!! Ellen älskar sin Fifi docka.....
Hej på er!!
Igår var vi ute å åt..... så mysigt att bara vara jag och Anders för en stund. Jätte god mat och efterrätt.