Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

MagdaA skrev 2009-05-08 21:07:14 följande:
    no: kul! Men du, akta dig för att göra reklam i trådarna bara...inte så poppis hos fl tyvärr.
    Neeerå jag skriver inga länkar alls...
  • numberone

Zago:

Ja han har varit så snäll.... haha fick till och med lite sex som kompensation JAg är ju toksugen men han är inte lika sugen....

• numberone
    zagolik skrev 2009-05-08 21:12:57 följande:
    Du borde desutom få sovmorgon nu hela helgen
    Han jobbar förmiddag... så han börjar kl. 6. Hoppas att Emil vaknar tidigt imorn då så du verkligen får sovmorgon! Idag tyckte ellen det var ok att jag gick upp halv åtta så det var skönt!
  • numberone
    MagdaA skrev 2009-05-08 21:22:51 följande:
    ibland är dom kinkiga bara man råkar nämna det, så.... tips bara
    Ja de får väl skälla på mig... hihi
  • numberone

Jag tycker det är jätte mysigt att veta vad som lurar i magen!!

• numberone

Zago:

Ja då jäklar skall det sovas *ler*

Ååå va roligt med ul..... vill göra ett till!!

• numberone

Har man hakat upp sig på en sån längtan så är det skönt att få veta vad man väntar... jag hade så med Ellen och när jag fick veta så kunde jag slappna av och bara njuta.... Hade det varit en pojke så hade jag kunnat ta honom till mig redan innan å boa för honom,....

• numberone
    MizzLizzy skrev 2009-05-08 22:07:13 följande:
    KICK & NO: Ja nu hade jag inte kunnat låta bli att ta reda på det. Känns bara helt rätt liksom.
    Är så glad att ni fick ett bra resultat!! Fick du veta eller skulle ni prata om att ev. ta reda på det?!
  • numberone
    MizzLizzy skrev 2009-05-08 22:22:21 följande:
    Jag hade ju chansen att få veta könet när jag hade BM på tråden men så kändes det konstigt att jag inte hade pratat med P innan. Fast så här i efterhand så ångrar jag att jag inte tog reda på det direkt Nyfiken?-jag???
    haha jag måste vara överdrivet nyfiken.... Jag ringde ner till Lund så fort vårt brev om sista analysen kommit och frågade...
  • numberone
    MizzLizzy skrev 2009-05-08 22:28:19 följande:
    NO: Nej du är inte överdrivet nyfiken det är jag som är helt knäpp! Kan inte fatta att jag inte bara frågade när hon redan visste. Men jag var nog lite förvirrad av hela grejen, skyller på det Men som sagt måndag kl 8!!! Då jäklar
    haha sen måste du komma in och berätta!!!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7