Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Honeyflowers skrev 2009-05-26 19:39:16 följande:
    zago: vad skönt att allt såg bra ut Zago. Får vi se ngn magbild denna grav??!! *pik*
    {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}Absolut inte denna gången!!!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-05-26 21:59:15 följande:
    joho då! Kom igen nu Du har ju sett alla vi andras....
    Visst är det kul med magbilder.. för vissa....inte för mig! Så nej...det blir inga magbilder att visa upp denna gången heller. Tar själv men det är inget jag tänker visa. Så är det med det.
  • zagolik

NO. Snart snart så är lillskruttisen nr 2 här!!! Jobbigt att du har så ont bara...

• zagolik
    Hannnas skrev 2009-05-27 19:46:57 följande:
    thezz... kommer du ihåg att vi pratade om hjärtan o prismor att hänga i fönstret, att de jag köpte var slut här? vet du??Har hittat dem på nätet!!! www.pinglan.se/Product.aspx?ProductID=204
    Såååååå fina Är det där sidan som du tipsat om i din status tidigare?? Måste kolla in närmare
    jazzy skrev 2009-05-27 17:33:26 följande:
    Hej hej... Läget här då??? Idag firar vi bröllopsdag, så skål på er!!!!
    GRATTIS!!!
  • zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-05-29 21:13:53 följande:
    lättja: låter ju underbart, Kunde aldrig ligga o amma på natten pga att Max var tvungen o rapas efteråt och det tog sån tid, alltså var man tvungen att gå uppe runt, runt med honom.....
    inte jag hellEr med Emil. Han skulle ju med rapas sen spydde han som en kalv så det gick inte pga det heller....hoppas vi slipper det denna gången Honey
  • zagolik

Ang vin så skulle jag inte få för mig att dricka när jag är gravid och inte heller när jag ammar. Fast det är okej osv...Absolut inget fel på er som gör det men jag är ingen favvis av vin osv så mig kvittar det liksom. Dricker hellre en go dricka istället!

• zagolik

Grattis på morsdag alla underbara!!! {#lang_emotions_heart}

Emil är superförkyld och rinnig i ögonen så antingen är det allergi eller tänderna...

Vi har varit ute på en lååååång promenad i dag och jag har fåt jätte mtk färg! Kul! Behöver inte ligga på stranden och pressa!

Emil har sovit en gång innan middagen idag bara sen inget mer så han sover nog gott sen!

• zagolik

Vagn problem här med!!! Phil and teds är inget för oss!! Jag tycker inte alls den verkar bra. Har kollat på en babytravel men sååååå klumpig och sen är den såååå lång där fram med den där mega plattan. Nä den går med bort. Urban Jungle gillar jag men den är ju sviiiiiindyr. Så jag vettetusan. Är ingen som passar mig alls!

Föressten....ikväll ska vi kolla på lägenheten  som vi sökte. Vi kom på 3:dje plats av 55 sökande och 4 fick erbjudande. Så inom en vecka ska man tacka ja eller nej så hoppas nu på att de 2 före oss tackar nej vilket inte är så stor chans men man får söka lägenhet och tacka nej 4 ggr så hoppas dom bara ville kolla ifalll dom kunde få den

Vi är med i fighten ilf

• zagolik
    lurksmulan skrev 2009-06-03 16:25:42 följande:
    zago: Urban Jungle har ju gått i konkurs så de vagnarna ska man inte köpa nu!
    jasså...visste jag inte...har ev en begangnad på gång från en kompis som ska sälja sin....är det nåt fel på dem då??
  • zagolik
    lurksmulan skrev 2009-06-03 17:57:26 följande:
    Nej men inga garantier gäller och om man beställer en ny vagn är det inte säkert att den kommer eftersom de inte kommer tillverka färdigt allt.Min jobbarkompis som väntar tvillingar skulle köpa en UJ nyligen men blev avrådd i barnvagnsaffären. De kunde inte ens garantera henne en vagn.
    okej på så vis. Jag kommer aldrig någonsin ´lägga sååååå mkt pengar på en dubbelvagn ändå

Har en begangnad på gång och den är 2 år år så intressant med garantin iof....
    Men jag kommer få den ruskigt billigt om jag köper den men kan inte bestämma mig om jag vill ha just en UJ...fasiken vad svårt...men den känns bättre än en carena eller en babytravel ilf....
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7