Pladderbebisarna Del 7
Lurk: Men hela programmet finns att se på deras hemsida.
Lurk: Men hela programmet finns att se på deras hemsida.
Morrn!!!
Varit vakna sen kl 05...så ska väl försöka få E i säng igen strax....*gääääääsp*
Här vräker regnet ner så vet inte vad vi ska hitta på.. får väl ta bilen till öppna F. Om jag får sova lite innan bara
Ha en bra dag alla!
Hej på er!!
Oj, många sidor jag har och läsa igenom....vi har varit på öppna idag och sen på stan en sväng. Jag åkte desutom och köpte en sulky (märke Carena) att ha i bilen istället för att dra med våran teutonia varje gång. Men efter att kört inne på kvantum så blev hjulen alldes knas. Gick inte och köra. Så jag fick köra på bakhjulen. Pinsamt. Jäkla skräp. 299:- men vadå...ett tag ska den väl hålla.
Spydde vääääääääärldens spya på vägen med. Han stanna som tur var...så nu e det tebax illamåendet. Bläk!
Nu ligger E och sover. Han somnade för 10 minuter sen så det blir en kort vila. Torsdag och Fredag ska min sambo va ledig så jag ska få sovmorgon i morgon och sen på kvällen ska jag åka och klippa/färga håret. Underbart med tid för sig själv!!!
Hanna: Såååå underbart att du känner så!!! Blir alldeles lycklig jag med av att läsa dina ord om hur du känner.
Nu har jag läst igenom!
Thezz: Såååå söt pojk!
NO: Jösses!!! Jag förstår varför du känner som du gör inför den nya bebisen osv...när du har en sån jäkla karl!!! Att han kan med och göra så????!!! Sova djupt visst..men man vaknar ju någon gång. Nä,han måste visa dig respekt. Hur tusan ska det gå sen när ni har 2?? Han måste ju hjälpa dig!!! Nä,fy vad arg jag blir när jag läser det du skriver om han. VILKEN KARL!!!!!!
GRATTIS PÅ DIN 30 ÅRSDAG HF
Åhhhh,vilken bra present. Mysigt det låter! Kommer säkert gå bra med Max
Jag mår pyton! Spyr hela tiden. Som tur är så är H hemma från jobbet nu i 2 dagar. Så jag behöver inte ta hand om Emil. Vet inte hur det skulle gått annars.
Nä,nu e det dags igen!
Gallina:
JIPPIE!!!!!! Sååååååå underbart härliga nyheter!!!!! Nu ska du bara njuta och tjöta nu på P om att veta kön....Hi,hi!!!