Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Hanna!!! Sååååå glad för er skull!!! Jätte grattis! Och välkommen hem!

4 krystvärkar??? Jösses,jag tro jag hade 400

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • zagolik

Hade kanske inte riktigt 400 Men kändes som det

Nu ikväll har jag kollat på Benjamin Button....SÅ BRA DEN VAR!!! Men lååååång.

• zagolik

Jag har fått meddelande från Thezz!!!

Så här skriver hon:

Kl. 13.04 kom lovisas lillebror. Han mår bra och jag blöder och har feber. Hälsa alla. Kram Therese

• zagolik

Vet inte om det blev snitt eller ej. Hon skrev bara så och inget mer. Stackarn
    Jag sms:ade tillbaks grattis och krya på dig. Hon får berätta mer när hon kommer hem.

• zagolik

Morrn!!!

Emil vaknade kl halv 6 så jag är uppe och seeeeg....sovit dåligt me  pga det regnat massor här!

hANNA:
    Så härligt att höra om Måns reaktion Vad mys!!! Ang amningen så är det ju jätte bra du ammat så som du gjort, det går ju lika bra med ersättning så kör på det när du vill! Jag kommer nog med göra så som du om det gör ont som sist. Fasiken vad jag kämpade mig igenom den tiden....ammade gråtandes! Nä, så vill jag inte ha det igen.

Härligt med utskrivning!

• zagolik

Morrn!!!

Jag är såååååå ledsen. Emil drog ner min CULT lampa så den sprack! 750:- kostade den!!! Är sååååå trött på att han ska pilla på allt!!!! Särskilt idag

Här regnar det så jag funderar på om vi ska till Ikea eller Gekås....nåt får vi göra för det är trist och sitta inne en hel dag. Det går inte!

• zagolik

Hanna: Jättefin tjej!!! Tycker med hon är lik A,ilf på den bilden. 

• zagolik

När jag ammade E så hade jag problem...han sög inte riktigt för han inte fick tag och det tog evigheter varje amning och jag fick hålla på och väcka han varje gång i början för han sov ju igenom sina första veckor. Visst, i början kanske man blir lite sårig osv men mitt höll på hela tiden och kom och gick...Hade amningsnappen men jag vet inte...kändes som han sög ännu mer då liksom.Tur att han fick ersättning så jag hann läka någorlunda innan det var dags igen.Nä,blir det så igen kommer jag ge ersättning absolut. Jag mådde sååååå dåligt med av att ha såååå ont och sitta & amma med såren. Det går över sa dom flesta...men nix...inte för mig oavsett vilken smörja jag använde.

Hurra för ersättning!

• zagolik
    Hannnas skrev 2009-05-05 12:58:05 följande:
    Oj vad jag håller med! Måns var det ju likadant med, han hade ju ingen sökreflex från start så amningsnappen var guld där! men det blödde o INGEN smörja hjälpte! preciis som du säger..Nu ger jag snäckorna en chans, Y gillar att amma, söker o pockar o ja... jag vet ärligt inte vad som flugit i mig, men OM inte snäckorna hjälper så säger jag bara aldrig mer amma! Ersättning är kanon! Y tar tacksamt nog både bröst o flaska o mår iaf än lika av båda... kommer aldrig välja bort flaska utan skulle jag vara tvungen att välja så flaskas det hellre...
    Sånna där snäckor ska man kanske testa sen för jag har en känsla av att jag kommer nog få lika problem med denna bebisen.

Testa och fungerar det inte så vet du ju vad du ska göra.
  • zagolik

På mig höll det på läääääänge. Månader!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7