Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Ang barn tätt så är jag bara glad för man har fått lyckan att få ett barn och ett till om detta nu går vägen.....

Särskilt när man inte hade höga odds.

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • zagolik
    lurksmulan skrev 2009-05-15 08:16:05 följande:
    Vet ni förresten? Igår bytte Laban sin älskade filt mot en sparkcykel! Så nu är filten kastad och han är en stor kille!Det gick jättebra igår kväll, inte ett ljud om filten, och inte idag heller!
    Vilken bra ide! Stora killen!
  • zagolik

Morrn!!!

Igår firade vi 5 år. Vaknade brevid ett litet paket. H hade köpt ett halsband från Eva attling. Jätte fint och passade mig perfekt!. Sen på kvällen åt vi god mat när Emil hade somnat. Men idag är jag trött

Idag är det fullt upp. Alla 08 bebisar här i Varberg ska ha en stoooooooor träff vid stranden så det blir fullt upp. 120 st 08:or var anmällda!! Galet vad skoj!!! Jag är med och ordnar så jag får sova sen i em. Längtar!!! Men det ska bli så kul att se alla små sringa omkring.

Nä,nu ska jag försöka få i mig lite gröt!!

• zagolik

Morrn!

Hanna: Jag köpte kaffekoppar mm i plast från lekmer.se *tips*

• zagolik
    Hannnas skrev 2009-05-18 08:43:49 följande:
    Tack för tipset, bra sida överlag!Lurk... mm ska kolla MAXI nästa gång, där har de säkert! Fick en idé till 2-års present faktiskt nu, en bilbana nåt sånt blir det kanske
    Ja,jag har köpt mkt kul därifrån

Precis vad jag tänkte på nu när jag funderade på presenter Bilar måste han ju gilla! Så bilbana vore nog ingen dum present!
  • zagolik

Hanna: Skönt att dom sover båda. Då kan du gott få lite datatid!!

Läste han hade ramlat. Stackarn!!! Emil har börjat klättra upp i sofforna....och han har ramlat ner men då var vi ändå där och passade han Det går sååååå fort

Nu har jag och Emil precis sovit så nu är det dags för middag!! Jag har aptit idag och då får man passa på och njuta

• zagolik
    Kickan 84 skrev 2009-05-18 12:01:44 följande:
    Zago: Var glad att han hållit sig på mattan så länge
    Ha,ha...ja kansek ska se det så. Hna har länge velat vara i soffan och skrikit tills han fått komma upp och då ska han gå fram och tillbaks, stå på huvud, slänga sig osv. Men nu kommer han upp själv och ska göra dessa konster!
  • zagolik

Hallå!!!

Minns ni jag berättade om att Emil hoppar upp i soffan och kan ta sig ner själv??

Idag flög han ned huvudet före vis soffans armstöd så det blev akuten direkt.  Han sprack insidan av läppen och fick ett rejält skrapsaår på näsan. Tänderna var okej som tur är!!! Kunde gått riktigt illa Blod i mängder och helt otröstlig lilleman!

Men när vi kom hem så skulle han upp igen! Unge!!!

Hna ville inte ha nappen nu ivkäll så jag ska försöka få han sluta med den kanske... får se hur det är i morgon....

Hanna: Åhhhhh, läste nu om din amning!!! Wow!! Så kul att du fortsätter. Hoppas det där mot svamp hjälper. Kram!!!

• zagolik
    Hannnas skrev 2009-05-20 20:21:51 följande:
    Jo det går faktiskt bättre än väntat ÄN är inte omställningen så stor, men hon sover o äter ju mest än Zago... hört talas om wonderwoman
    Ja,inte många osm är det...men du...du är nog en av dom få! Underbart!!! Jag blir inspirerad till max att det kanske blir annorlunda för mig när jag ska amma jag med
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-05-20 20:27:22 följande:
    hahaaa det vet att det är lögn o utopi va *drar o målar badrum*
    Inte då!!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7