Pladderbebisarna Del 7
Ang barn tätt så är jag bara glad för man har fått lyckan att få ett barn och ett till om detta nu går vägen.....
Särskilt när man inte hade höga odds.
Ang barn tätt så är jag bara glad för man har fått lyckan att få ett barn och ett till om detta nu går vägen.....
Särskilt när man inte hade höga odds.
Morrn!!!
Igår firade vi 5 år. Vaknade brevid ett litet paket. H hade köpt ett halsband från Eva attling. Jätte fint och passade mig perfekt!. Sen på kvällen åt vi god mat när Emil hade somnat. Men idag är jag trött
Idag är det fullt upp. Alla 08 bebisar här i Varberg ska ha en stoooooooor träff vid stranden så det blir fullt upp. 120 st 08:or var anmällda!! Galet vad skoj!!! Jag är med och ordnar så jag får sova sen i em. Längtar!!! Men det ska bli så kul att se alla små sringa omkring.
Nä,nu ska jag försöka få i mig lite gröt!!
Morrn!
Hanna: Jag köpte kaffekoppar mm i plast från lekmer.se *tips*
Hanna: Skönt att dom sover båda. Då kan du gott få lite datatid!!
Läste han hade ramlat. Stackarn!!! Emil har börjat klättra upp i sofforna....och han har ramlat ner men då var vi ändå där och passade han Det går sååååå fort
Nu har jag och Emil precis sovit så nu är det dags för middag!! Jag har aptit idag och då får man passa på och njuta
Hallå!!!
Minns ni jag berättade om att Emil hoppar upp i soffan och kan ta sig ner själv??
Idag flög han ned huvudet före vis soffans armstöd så det blev akuten direkt. Han sprack insidan av läppen och fick ett rejält skrapsaår på näsan. Tänderna var okej som tur är!!! Kunde gått riktigt illa Blod i mängder och helt otröstlig lilleman!
Men när vi kom hem så skulle han upp igen! Unge!!!
Hna ville inte ha nappen nu ivkäll så jag ska försöka få han sluta med den kanske... får se hur det är i morgon....
Hanna: Åhhhhh, läste nu om din amning!!! Wow!! Så kul att du fortsätter. Hoppas det där mot svamp hjälper. Kram!!!