Pladderbebisarna Del 7
Thezz:
Ja men visst, nått somrigare. Det ska jag nog kunna fixa =)
Vad vill du de ska stå i rubriken nu då?
"Noel & Lovisas saga"
"Mammalivet ur min synvinkel"
Några smeknamn? "Lillgummis & Lillgos" ?
Thezz:
Ja men visst, nått somrigare. Det ska jag nog kunna fixa =)
Vad vill du de ska stå i rubriken nu då?
"Noel & Lovisas saga"
"Mammalivet ur min synvinkel"
Några smeknamn? "Lillgummis & Lillgos" ?
Mmagda:
En sån skjorta utan krage då? Sån som ser lite gammaldax ut? Det kan man ju ha lixom annars med? Går att ha både till jeans, finbyxor å shorts =)
Vi ska på bröllop nästa sommar, å jag längtar MASSOR!
Skulle det varit nu i sommar .. not so much. Men nääääästa sommar!
Då har jag förhoppningsvis kommit ner i "normal" storlek å kan köpa FIIIINA kläder! Å inte bara det som passar kroppen.
Guuuud, så skoj de ska bli!
Ska dessutom få äran att fota dem lite, å även hjälpa till med inbjudningskorten å placeringarna å så =)
Lurkan:
hahhaha, vilken beskrivning =) Ser henne framför mig. haha baglady ;)))
hihihi sååå sött! Polly - bagladyn ;)
Goddag töser!
Nu är jag på jobbet å gör min första dag på 75%! Ska fixa detta! Lite dumt att vakna med en värktopp just idag dock, men jag är envis!!
Många pauser blir det, var just ute å gick en liten promenad å träffade upp mormor å Jordan. Mormor är hemma hos oss idag med honom då dagmammorna har stängt. Han blev nog lite fundersam varför vi gick åt varsitt håll då jag skulle tillbaka till jobbet.
Thezz:
Så söt på bilderna ni lyckas fånga! =))
Jordan har inte så mycket hår han heller.. ungefär som lovisa.
Dock en grym lugg .. haha, måste klippa honom nu igen ... han ser inget igen =P
Hannnah:
Jordan blir som lockigast då hans hår är blött å så .. sen ser det mest risigt ut nu när han sover å gnussar det lixom. Så det blir att klippa .. luggen hänger i ögonen med, å det ser mest ovårdat ut just nu =( Önskar han hade riktiga lockar! =)
Magda:
De börjar med utbetalningarna denna vecka..... ;)
Magda:
v24 (dvs denna vecka) å med start tisdag (dvs. i morgon) ... så kanske redan i morron då! =)
Skattepengarna kommer in i morron för min del, står så då jag loggar in på banken.
Sköööööna pengar! =) Nästan en hel lön för min del! Gött!
Angående kläder på dagis så har Jordan samma där som hemma, kläder ska användas =) En del kläder som skjortor å sånt har han dock inte mer av bekvämlighetssynpunkt ;) Men annars har han jeans i bland, å mjukbyxor å jackor som han har hemma med. Ett set med regnkläder å stövlar ... men då tar vi ju hem väskan varje dag. Lite bökigt, men så är det. Sen har vi ju två ställen. Dagmamman måndag & tisdag å dagislokal onsdag-fredag.
Thezz:
Men typ ICA Maxi eller Coop då? De brukar ha billiga regnkläder?
Full fart här i kväll.
Nyss sett klart på tv, är speedad i kväll. Knasigt.
Ska snart gå å sova, tänkte bara spamma ett klipp med killen som ÄNTLIGEN börjat bubbla mer å mer. Mest Jordanska ... men det kommer fler å fler ... udda ord =)
Idag var han Stark! =)
Postar en döing vi hade i morse. Han har varit vaken innan 6 den senaste veckan, i morse fick vi bara inte liv i honom. Han behagade vakna efter vi ruskat lite i honom efter 8. Blev stressigt kan jag lova.
Trots lampa på, vi hade stökat på uppe i en timme med dörren öppen, pappa spelade musik i vardagsrummet. haha.