Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

Pladderbebisarna Del 7

Hanna:
    Ja sånt glädjer mig, det där lilla =)

AE:
    Tack va gullig du är! Du har varit ett enormt stöd! Tack igen!
    Vi har funnit tillbaka till varandra ... dock känner jag att vardagen sätter sina spår väldigt lätt. Dagarna bara springer iväg för mig i alla fall ... längtar tills jag är opererad å kanske orkar med mer, både mig själv och honom.

• snöstjärna

Hanna:
    Ja visst är det så =))

Thezz:
    haha, den var bra ;) Han kanske vill bli pappa snart.. hehe. Ger dig en massa tunga arbeten ... Eller så såg han hur Hanna flög fram igår? ;) Va skönt att Lovisa soooovit!

• snöstjärna

AE:
    Jag behöver det med. Därav att jag tappat orken. Den berömda väggen, men ändå går jag på högvarv, superstressad. Hur stressar man av? Finns det nån on/off knapp? ;)

• snöstjärna
    Thezzizen skrev 2009-04-29 10:00:57 följande:
    Är det bara vi som kör bil till dagis?
    Ne, vi i Norrland får då köra bil ;) Eller ja visst skulle jag väl kunna gå, å skulle behöva det med, men jag är för bekväm.
    Sen är de ju på två olika ställen i veckan ... från ena stället till det andra är det 3,1km.

Jag ska cykla med Jordan sen hade jag tänkt, men det blir till våren .. efter operation. Då är det 1,2km till dagmamman från oss. Å sen 2,6 km till jobbet från dagmamman.

Lat, men ska bli icke-lat.
  • snöstjärna

Bostadstjejer.

www.fastighetsbyran.se/Objekt/&pageRefId=37&ObjektID=413506

Kan nog få ner detta till 875 000:- typ.

Ska gå på visning i alla fall, de som bor där vill flytta omgående å har redan lägenhet.. mäklaren sa i alla fall 900 000:- kanske går å få ner lite till...

Vad tycker ni?

• snöstjärna

NO:
    Ja det är ju oftast nått å göra .. bland annat behöver fasaden målas ser jag.

Gillade heltäckningsmattan i vardagsrummet, gröööön. Helt i min smak ;) Undrar bara hur den ser ut live, om den är nött eller så ... ska i alla fall gå å kolla.

• snöstjärna

Lurkan:
    Varit "allergisk" mot heltäckningsmattor innan, men just den där såg fin ut, hade nog inte tyckt lika om den var orange eller nått sånt ;)
    Tja, det kan vara värt en visning i alla fall. Hon verkar lite desperat att bli av med det.

Men vattenburen värme? Och panna? Då är det vedeldning mao? Eller hur funkar sånt? 15 000kwh el om år, mycket? Lite? Är det bara hushållsel eller ändå uppvärmning av vatten? Nån som vet?

angiee:
    Har ju renoverat lägenheten nu med, sånt är skoj, då får man det ju som man vill ändå, trots att man inte har råd att bygga nytt =) Plus att man kan ta lite i taget, å allt behöver oftast inte renoveras ..

• snöstjärna

Hanna:
    Aaah okej, ja då är jag med på det. Det kan ju spara en del förstås! =)
    Tack för tipset! Man är rätt novis på det där.
    Det mest "akuta" är att måla fasaden ... men sånt kan man ju göra själv.

Lycka till nu, kanske hon kommit nästa gång jag kikar in i morgon ;)

Ska ta å gå å sova här nu, behöver ladda batterierna!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7