Inlägg från: Honeyflowers |Visa alla inlägg
  • Honeyflowers

Pladderbebisarna Del 7

No; ok, men då borde det ju vara detta:

2009-06-06 Utbetalning -7 273

• Honeyflowers

oj, såg det nu....

numberone skrev 2009-06-09 12:52:04 följande:
    Det står ju 2007 framför det dessutom.?!
  • Honeyflowers

Ni som har dagisbarn nu, vad behöver man införskaffa?? Galonisar o regnjacka, överdragsbyxa och jacka förstår jag, gummistövlar....nåt mera??

• Honeyflowers

Tror att de börjar betala ut pengarna idag, o de stod nåt om 3 bankdagar på aftonbladet så på typ tors-fredag....

• Honeyflowers

Ska på tillväxt-UL kl 2 idag, för första gången, ska bli lite kul

Hoppas få se nåt kön en gång till så man är lite säkrare på att det blir en kille!

• Honeyflowers

Håller helt och hållet med dig!

MagdaA skrev 2009-06-09 13:00:05 följande:
    HF: dubbelt upp av allt, mössa, vantar, galonhandskar, överdragsbyxor, fleecejacka...vi kör med lite "slit å släng" på dagis. Alltså inte trasiga kläder, men det som vi inte är så rädda om. På Alex dagis är dom ute MYCKET och leker, blir dyngiga osv. Känns inge kul att ha "finkläder" på dagis. Roligare om man har nått helt och rent när man är ledig och ska på stan osv.
  • Honeyflowers

thezz: coop har bra o billiga regnkläder, relativt iaf...vi köpte galonisar till MAx där, ska köpa deras regnjacka oxå

• Honeyflowers

Morrn!

Här i E-tuna regnar det oxå
    Bara 2 dagar kvar på jobbet nu...så skönt, känner mig rätt klumpig.

Tillväxt-UL igår visade på en pojke ( de visste vi iofs redan) som vägde 2851 g. Verkar få en till liten unge

• Honeyflowers

lurkan: egentligen inget, tror jag, sf-mått o sånt är lika som med Max.
    Max föddes ju iofs 10 dar innan bf... men nu går de visst upp 150 g i veckan så om han föds om ett par veckor så landar han väl runt 3 kilo el. strax däröver.

Har du köpt några PoP-kläder till dina barn, alltså ytterkläder typ fleecejacka o skalbyxa o sånt..? Jag har inte det ännu men nu ska de visst ha rea imorron, ska ev kolla tänkte jag.

• Honeyflowers

jag skulle heller inte köpa fullpris på PoP. Vår ekonomi tillåter inte det just nu men däremot på rean...

• Honeyflowers

som jag förstod på Thezz så är det över hela landet.

after eight skrev 2009-06-10 09:22:37 följande:

Har PoP rea över hela landet, eller bara lokalt?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7