Pladderbebisarna Del 7
No; ok, men då borde det ju vara detta:
2009-06-06 Utbetalning -7 273
No; ok, men då borde det ju vara detta:
2009-06-06 Utbetalning -7 273
oj, såg det nu....
Ni som har dagisbarn nu, vad behöver man införskaffa?? Galonisar o regnjacka, överdragsbyxa och jacka förstår jag, gummistövlar....nåt mera??
Tror att de börjar betala ut pengarna idag, o de stod nåt om 3 bankdagar på aftonbladet så på typ tors-fredag....
Ska på tillväxt-UL kl 2 idag, för första gången, ska bli lite kul
Hoppas få se nåt kön en gång till så man är lite säkrare på att det blir en kille!
Håller helt och hållet med dig!
thezz: coop har bra o billiga regnkläder, relativt iaf...vi köpte galonisar till MAx där, ska köpa deras regnjacka oxå
thezz- ungefär hur mkt rea har Pop? i procent?/kronor?
Morrn!
Här i E-tuna regnar det oxå
Bara 2 dagar kvar på jobbet nu...så skönt, känner mig rätt klumpig.
Tillväxt-UL igår visade på en pojke ( de visste vi iofs redan) som vägde 2851 g. Verkar få en till liten unge
lurkan: Han vägde 3065 g o va 49 cm ..
lurkan: egentligen inget, tror jag, sf-mått o sånt är lika som med Max.
Max föddes ju iofs 10 dar innan bf... men nu går de visst upp 150 g i veckan så om han föds om ett par veckor så landar han väl runt 3 kilo el. strax däröver.
Har du köpt några PoP-kläder till dina barn, alltså ytterkläder typ fleecejacka o skalbyxa o sånt..? Jag har inte det ännu men nu ska de visst ha rea imorron, ska ev kolla tänkte jag.
jag skulle heller inte köpa fullpris på PoP. Vår ekonomi tillåter inte det just nu men däremot på rean...
som jag förstod på Thezz så är det över hela landet.
after eight skrev 2009-06-10 09:22:37 följande:
hanna: hm, ingen aning...
ae: rean börjar inte på nätet förrän imorron
nån som vet vad frakten kostar?