Pladderbebisarna Del 7
hanna: förstår det helt, han är ju så söt i sina lockar!! Förmodligen kommer han inte att tycka likadant i tonåren
hanna: förstår det helt, han är ju så söt i sina lockar!! Förmodligen kommer han inte att tycka likadant i tonåren
thezz: Hon är väl för söt din dotter o hår har hon visst, mkt mera än min son
Gokväll
Nån som har ett barntält, alltså för inomhusbruk, i barnrummet? kan ni rekommendera ett sådant,? tänkte testa om Max tycker det är roligt/mysigt med ett litet kryp-in kanskem med kuddar o lite mjukdjur/lekisar...minns att jag själv som barn gillade det.
Hmm, okej, så långt har ja inte tänkt, men de har ett för 59 kr på ikea, ett blåvitt som är rätt fint, kanske testar ändå, inte så mkt pengar ju...
Söt han är Lättja. Lik Nora
Guuud vilken lyx ni har som har barn som sover länge på morgonen. Här vaknas det ALLTID kl 05, om vi har tur så somnar han om till 06,max! Suck, men vi är vana, men man är rätt sliten.... När somnar Nora för natten? sover hon länge på dagen oxå?
hanna: ohhh guuud så skönt, hoppas M också gör det när han börjar dagis/blir lite äldre. Apropå namn så funderar vi(jag) starkt på Måns. Max och Måns är väl fint!??
Nån som har koll på när "Morden i Midsomer" o Allsången börjar i sommar?!
thezz: aha, börjar PoP sin rea denna vecka? I hela landet?
thezz: oki, jag har inte handlat så mkt på PoP så jag har så lite koll...men kan man få tag i typ regnkläder o vindjackor o sånt, som kan va bra inför dagis i höst?
no:
Borde väl bara utbetalningen 4575:- då..?