Pladderbebisarna Del 7
no: beror det på hennes skada, att hon är liten i växten Ellen?
no: beror det på hennes skada, att hon är liten i växten Ellen?
nehe då ska jag snart dra hem då...middag (take away) hos några vänner ikväll..redan kl 17, så barnen hinner leka lite. Ska bli trevligt!
Hoppas ni alla får en skön helg
magda: Åh vad skönt för er!!!!!!
Vi har åkt med Maxen till farmor o farfar idag så han ska få vara där över dagen, de bor ca 5 mil bort, första gången han är där utan oss faktiskt, känns bra men lite pirrigt ändå, vi ska försöka grejja lite här hemma när vi är barnfria. Allt går ju mkt snabbare då
morning!
bara jag som fick en liten bebis
Max vägde 3065 g, han föddes v 38+4.
Undrar om det blir samma med denna tro..?
hanna- så fin mage! Ser lite småtungt ut
hanna- förstår det, man fattar inte hur den kan bli så stor bara särskilt inte i efterhand...
kikar in lite snabbt,,,
har åkt på maginfluensa, diarre, hela gårdagen o halva natten till i dag...idag var varit lugnt men dum som jag var så åt jag pulver(potatis)mos och en varmkorv till middag ikväll och det blev ett bakslag för det kom ut igen....får skylla mig själv..
Blää...så just nu tycker jag lite synd om mig själv
hoppas ni andra mår bättre
Grattis Lurkan till husköp! Har inte hängt med, har varit hemma o magsjuk för 3:e dagen, nog borde jag väl kunna äta ett kokt ägg nu? är så nedrans less på blåbärssoppa o avslagen cola....gaaahhhhhh
spännande thezz, de va samma som jag med Max va inne vid 06 på fl o var då öppen 3 cm o hade samma värkregelbundenhet som du. Max föddes på kvällen!
Det blir nog idag ska du se!!!
nån som kan tipsa på bra vindbyxa o jacka, som inte är svindyra?!