Inlägg från: Honeyflowers |Visa alla inlägg
  • Honeyflowers

Pladderbebisarna Del 7

hörrni, om man som barn hade vattkoppor med 2 blåsor på handen o var pigg då, räknas det som att man har haft det då?? min kollega som jag delar rum med har fått vattkoppor nämligen därför undrar jag

• Honeyflowers

hanna: vet ej om det konstaterats- men har ringt mvc o de ringer upp halv elva så får jag fråga dem då helt enkelt

• Honeyflowers

20 ord??
    åh herreguud,, Max blir 15 mån snart o kan säga mamma, titta och där.
    Har svårt o tro att han kommer upp till så många ord om 3 mån.

• Honeyflowers

jadu, på mvc sa de att har man haft ett par stycken koppor bara ska de ge immunitet! SÅ jag bara hoppas de har rätt. annars lär jag åka på det.

MagdaA skrev 2009-03-30 21:23:13 följande:
    HF: fick du nått svar ang vattkoppor. 2 av mina syskonbarn har haft det 2 ggr. fick först när dom var rätt små, lindrigt då, fick sen igne nu i julas, betydligt mer.
  • Honeyflowers

Gokväll

Ni vars barn nu använder pyjamaser, 2-delade, vart nånstans brukar ni köpa det? Går ju inte att få på Maxen en vanlig pyjamas längre, som måste knäppas, han blir tokig!!!!!!!

• Honeyflowers

no: Grattis, vad härligt att ni fått dagisplats!!!! De blir så stora då helt plötsligt:)
    Jag väntar på besked om dagisplats till Maxen..de verkar va på G att höra av sig nu, hört flera vänner som fått besked i dagarna...
    Men kan tänka mig att ni har massor som ska fixas till henne innan dess!

• Honeyflowers

NO:

sorry att jag ej svarar på MSN men jag är aldrig där när du är där

nej jag kan verkligen inte fatta att vi gått mer än hälften av tiden nu, det känns så konstigt, allt har gått såå fort denna gång.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7